SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio wycofało się z porozumienia I Love Radio

Od marca członkiem porozumienia I Love Radio, które zrzesza nadawców radiowych działających wspólnie na rzecz promocji radia jako medium reklamowego nie jest już Polskie Radio. W strukturze pozostaje Eurozet, Grupa Radiowa Agora, Grupa RMF i Grupa ZPR.

Article

Polskie Radio było członkiem porozumienia I Love Radio od 2017 roku - od samego początku jego powstania. Publiczny nadawca poinformował jednak, że nie będzie już uczestniczył w projekcie i rezygnuje z dalszych prac.

Pozostali członkowie: Eurozet, Grupa Radiowa Agora, Grupa RMF i Grupa ZPR deklarują, że nadal będą pracować „na rzecz całego rynku radiowego, bez wykluczania jakichkolwiek podmiotów i promować radio jako medium reklamowe w komunikacji z domami mediowymi i reklamodawcami”.

Monika Kuś z biura zarządu Polskiego Radia na pytanie o powody rezygnacji z porozumienia odpowiedziała nam: - Każda organizacja i firma ma prawo do podejmowania autonomicznych decyzji o dobrowolnym udziale w zrzeszeniach i stowarzyszeniach branżowych.

I Love Radio zadeklarowało, że jest otwarte na ewentualny powrót Polskiego Radia do porozumienia.

Stworzyło je pięć największych grup radiowych, na co dzień konkurujących ze sobą, by promować radio jako medium. Działa od 3 lat, jego główną platformą komunikacji jest portal iloveradio.pl. Oprócz tego zajmuje się edukacją na temat niezależnych stacji lokalnych (cykl „Niezależni w Polsce”), organizuje Blok Charytatywny w Polskim Dniu Radia, organizuje eventy RadioWIEC dla domów mediowych.

Liderem RMF FM

W 2019 roku średni dzienny zasięg radia wyniósł 72,2 proc. Z kolei średni dobowy czas słuchania wyniósł 269 minut.

Liderem słuchalności w zeszłym roku było RMF FM, a PR1 i PR3 odnotowały historycznie najniższe wyniki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio wycofało się z porozumienia I Love Radio

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sito
Polskie Radio doesn’t love radio
32 2
odpowiedź
User
Nikc
To pewnie ze wstydu za prezentowany poziom przekazu. W sumie słusznie. Bo Polskiego Radia nie da się słuchać. A tym bardziej kochać.
26 1
odpowiedź
User
wwa
Ta Monika Kuś to z PiS-u, że nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie o powody takiej decyzji? W sumie pytanie retoryczne.
21 4
odpowiedź
User
TakiJedenPolak
Ta Monika Kuś to z PiS-u, że nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie o powody takiej decyzji? W sumie pytanie retoryczne.
Tak samo jak i ty... nie umiesz skomentowac artykulu nie nawiazujac do polityki. Nie znize sie do twojego poziomu i nie bede cie porownywal do nikogo...
5 26
odpowiedź
User
Babcia Mówi
Jak się ma 2 miliardy to już po miłości do radia.
12 0
odpowiedź