SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Radio zwiększa wpływy z reklam

W I półroczu największy wzrost z reklam zanotowało Polskie Radio. Liderem pozostaje RMF FM

Jak wynika z monitoringu radiowego CR Media w I półroczu 2003 największy wzrost przychodów z reklam w stosunku do analogicznego okresu ub.r. zanotowało Polskie Radio. Program 1 PR zarobił 18 938 652 zł zł, czyli o około 35,6% więcej niż w 2002 roku. Radio Zet zyskało 30,9%, "Trójka" 22,9% a RMF FM 21,5 %.

Łączne wpływy z reklam czterech ogólnopolskich rozgłośni (RMF FM, Radio Zet, Program I i III PR) w okresie I-VI 2003 roku wyniosły 273 413 707 zł. W analogicznym okresie 2002 było to 216 709 355 zł.

  2002 - Suma2003 - Suma
   
PR-1Ilość reklam775910016
  Wartość reklam      13 970 102 zł      18 938 652 zł
PR-3Ilość reklam904910532
  Wartość reklam      11 185 198 zł      13 753 690 zł
RMF FMIlość reklam2282924190
  Wartość reklam    106 289 930 zł    129 106 615 zł
ZETIlość reklam1770623103
  Wartość reklam      85 264 125 zł    111 614 750 zł
 Ilość reklam5734367841
  Wartość reklam    216 709 355 zł    273 413 707 zł

TOP 10 klientów w 4 stacjach ogólnopolskich
RokNazwa klientaWartość reklam
2003Polska Telefonia Cyfrowa    12 690 665
2003Polkomtel S.A.    11 999 970 
2003Centertel Sp. z o.o.     10 450 807
2003Radio Zet - autopromocja      8 637 160 
2003RMF - autopromocja      7 041 175
2003Orlen       5 587 960
2003Euronet Sp. z o.o.      5 584 830
2003Presspublica Sp. z o.o.      4 286 831
2003Telekomunikacja Polska       3 956 172
2003GlaxoSmithKline Polska       3 711 525

dane zawieraja reklamy autopromocyjne 
dane nie uwzględniaja rabatów i upustów 
Źródło: monitoring radiowy CR Media 

 

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio zwiększa wpływy z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl