SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin z Solski Burson-Marsteller

Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin powierzyło przeprowadzenie dwu ogólnopolskich kampanii komunikacyjnych agencji Solski Burson-Marsteller.

Kampanie mają charakter edukacyjno-informacyjny. Pierwsza skierowana jest do konsumentów a druga do profesjonalnych użytkowników środków ochrony roślin.

Obie kampanie obejmują zintegrowane działania komunikacyjne łączące public relations, public affairs i działania w mediach społecznościowych.

Za ich obsługę odpowiada zespół złożony z konsultantów działów Corporate & Public Affairs oraz Digital. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.

Umowa została podpisana do marca 2016.

Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin (PSOR), skupiające producentów i importerów środków ochrony roślin, realizuje zadania i projekty mające na celu kompleksową informację i edukację użytkowników środków ochrony roślin na temat ich użytkowania, a w szczególności przestrzegania zasad bezpieczeństwa.

 

Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin z Solski Burson-Marsteller

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl