SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Stowarzyszenie Public Relations tworzy klub investor relations

W Polskim Stowarzyszeniu Public Relations powstaje nowy klub ekspercki, poświęcony relacjom inwestorskim. Jego prace będzie koordynować Maciej Krzysztoszek, p.o. członka zarządu PSPR.

Article

Klub investor relations zrzesza osoby, które zdobywały doświadczenie zarówno w spółkach giełdowych, jak i po stronie nadzorczej lub inwestycyjnej. Członkowie Klubu będą wymieniać się najlepszymi praktykami, wskazywać kierunki rozwoju IR oraz dyskutować o wyzwaniach branży, widzianej zarówno od strony emitentów, jak i inwestorów.

Jednym z pierwszych działań Klubu investor relations będzie przygotowanie i przeprowadzenie badania stanu branży, oraz identyfikacja barier i wyzwań.

Maciej Krzysztoszek na czele Klubu investor relations PSPR

– Dostrzegamy dziś wiele wyzwań komunikacyjnych, z którymi branża IR musi się zmierzyć. Myśląc o relacjach inwestorskich, warto przyjąć szerszą perspektywę, która często towarzyszy działaniom public relations. Właściwy przepływ informacji przekłada się na wzrost efektywności rynków kapitałowych, transparentność przedsiębiorstw, eliminację niepewności, a tym samym dobrą atmosferę wokół spółki, która kształtuje jej wizerunek – wyjaśnia Maciej Krzysztoszek, koordynator Klubu investor relations i p.o. członka zarządu PSPR. – Zapraszamy do udziału w pracach Klubu wszystkich, dla których przejrzysta i otwarta komunikacja spółek giełdowych jest fundamentem budowania wiarygodności całego rynku kapitałowego w Polsce – dodaje.

Maciej Krzysztoszek dotychczas był w PSPR koordynatorem Klubu rzeczników prasowych. Jego obowiązki przejmuje Damian Ziąber, rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.

– Ostatnie wydarzenia i zmiany w Polsce i na świecie stawiają przed rzecznikami prasowymi coraz to nowe wyzwania. Dlatego chcę rozwijać dwa obszary. Zaprosić do rozmów o zawodzie i o komunikacji jeszcze więcej rzeczniczek i rzeczników. Myślę, że w przestrzeni publicznej brakuje silniejszego głosu naszego środowiska. Po drugie, wspólnie z koleżankami i kolegami z klubu chcemy wymieniać się wiedzą i doświadczeniami tak, aby promować standardy i dobre praktyki. Temu mają służyć nasze nowe aktywności, ale również otwarte spotkania i debaty. Będziemy zapraszać do udziału w nich wszystkie strony dialogu i komunikacji, w tym dziennikarzy będących naturalnymi odbiorcami naszych przekazów - mówi Damian Ziąber.

Klub investor relations dołącza do pięciu innych działających w PSPR klubów eksperckich. To Klub rzeczników prasowych, Klub komunikacji wewnętrznej, Klub Personal PR i PR gwiazd, Klub social media i influencer relations oraz Klub public affairs.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Public Relations tworzy klub investor relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl