Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej zmienia wizerunek

Opracowana została nowa tożsamość wizualna Polskiego StowarzyszeniaSprzedaży Bezpośredniej. Logo oraz wszystkie materiały informacyjneoparte są na motywie domu i rąk.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem logo PSSB jest stylizowana grafikaprzedstawiająca sprzedaż bezpośrednią. Dłoń górna (jako symbolsprzedawcy) przekazuje symboliczny przedmiot sprzedaży dłoni dolnej(symbol klienta). Wszystko odbywa się w schematycznie zarysowanymdomu klienta, czyli najważniejszym miejscu dla sprzedażybezpośredniej. Powstała też nowa strona internetowa - pssb.pl.

Poprzez zmianę identyfikacji PSSB chce wzmacniać swój wizerunekjako silnej reprezentacji branży i organizacji eksperckiej.Zamierza też kontynuować działania wspierającemikroprzedsiębiorczość. Celem prac PSSB jest stworzenie takichwarunków, aby udział w PKB przychodów generowanych przez własnądziałalności gospodarczą osób fizycznych zbliżył się do średniejeuropejskiej.

Do utworzonego w 1994 roku Polskiego Stowarzyszenia SprzedażyBezpośredniej należy obecnie 15 przedsiębiorstw: AMC, ACN, Amway,Avon, Betterware, DLF, Forever Living Products, Herbalife, LampeBerger, Lux, Mary Kay, NL, Oriflame, Tupperware i Vorwerk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu