SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej zmienia wizerunek

Opracowana została nowa tożsamość wizualna Polskiego StowarzyszeniaSprzedaży Bezpośredniej. Logo oraz wszystkie materiały informacyjneoparte są na motywie domu i rąk.

Głównym elementem logo PSSB jest stylizowana grafikaprzedstawiająca sprzedaż bezpośrednią. Dłoń górna (jako symbolsprzedawcy) przekazuje symboliczny przedmiot sprzedaży dłoni dolnej(symbol klienta). Wszystko odbywa się w schematycznie zarysowanymdomu klienta, czyli najważniejszym miejscu dla sprzedażybezpośredniej. Powstała też nowa strona internetowa - pssb.pl.

Poprzez zmianę identyfikacji PSSB chce wzmacniać swój wizerunekjako silnej reprezentacji branży i organizacji eksperckiej.Zamierza też kontynuować działania wspierającemikroprzedsiębiorczość. Celem prac PSSB jest stworzenie takichwarunków, aby udział w PKB przychodów generowanych przez własnądziałalności gospodarczą osób fizycznych zbliżył się do średniejeuropejskiej.

Do utworzonego w 1994 roku Polskiego Stowarzyszenia SprzedażyBezpośredniej należy obecnie 15 przedsiębiorstw: AMC, ACN, Amway,Avon, Betterware, DLF, Forever Living Products, Herbalife, LampeBerger, Lux, Mary Kay, NL, Oriflame, Tupperware i Vorwerk.

Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej zmienia wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl