Pomponik.pl z cyklem felietonów Tomasza Gardzińskiego, trwa kampania reklamowa serwisu (wideo)

Serwis Pomponik.pl wystartował z wakacyjnym cyklem felietonów Tomasza Gardzińskiego. Trwa także kampania promocyjna serwisu.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Pomponik.pl z cyklem felietonów Tomasza Gardzińskiego, trwa kampania reklamowa serwisu (wideo)

Cykl felietonów Tomasza Gardzińskiego zadebiutował w środę, 21 czerwca 2023 roku. Seria pod tytułem „Na turnusie” prezentować będzie pogłębione informacje o gwiazdach oraz show-biznesie. Teksty będą się pojawiać regularnie przez okres wakacyjny.

Tomasz Gardziński to dziennikarz, który - przed dołączeniem do Pomponik.pl - pisał m.in. dla „Newsweeka” i serwisu Spider’s Web.

Pomponik.pl z kampanią reklamową

Serwis Pomponik.pl w zeszłą środę uruchomił także kampanię promocyjną serwisu. Jest prezentowana w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz Internecie.

- Spot pokazuje, że Pomponik.pl jest zawsze tam, gdzie największe gwiazdy, czerwony dywan, blichtr i blask reflektorów - informuje Grupa Interia.

Według badań Mediapanel w maju 2023 roku Pomponik.pl odwiedziło 8,2 mln realnych użytkowników, co było najlepszym wynikiem w historii serwisu. Serwis był nr 1 w kategorii „Plotki, życie gwiazd”, wyprzedził m.in.: portale Plotek.pl (7,6 mln RU), Plejada.pl (6,8 mln RU) i Pudelek.pl (5,8 mln RU).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"