Pomponik z większą przewagą nad Pudelkiem i Plotkiem (TOP witryn show-biznesowych)

W styczniu br. Pomponik zyskał 1,3 mln użytkowników, zwiększając przewagę zasięgową nad Plotkiem i Pudelkiem. W tym ostatnim serwisie odwiedzający spędził średnio prawie pół godziny. Znacząco zmalały wyniki sekcji show-biznesowych portali „Faktu” i „Super Expressu”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pomponik z większą przewagą nad Pudelkiem i Plotkiem (TOP witryn show-biznesowych)

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w styczniu br. Pomponik, jako strona www i aplikacja mobilna, przyciągnął 8,81 mln użytkowników, czyli 29,64 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 12 minut i 10 sekund.

Pomponik od prawie roku jest liderem zasięgowych wśród witryn o tematyce show-biznesowej. Natomiast zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają na Pudelku (Grupa Wirtualna Polska). W zeszłym miesiącu zanotował on, w wersji przeglądarkowej, 7,49 mln odwiedzających, 25,2 proc. zasięgu oraz 28 minut i 45 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Ponad 6 mln internautów odwiedziło dwie inne witryny. Plotek (Agora) miał 6,74 mln użytkowników, 9 minut i 9 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 22,68 proc. zasięgu, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,38 mln użytkowników, 21,47 proc. zasięgu oraz 12 minut i 49 sekund przeciętnego czasu.

Do Grupy Wirtualna Polska należą jeszcze dwie witryny obecne w zestawieniu. Jastrząbpost.pl, kupiony przez firmę ponad rok temu, miał 4,9 mln odwiedzających, 16,48 proc. zasięgu oraz 7 minut i 14 sekund średniego czasu korzystania, a sekcja show-biznesowa o2.pl - 3,71 mln użytkowników, 12,5 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 40 sekund średniego czasu.

W rankingu są też podobne działy innych portali ogólnotematycznych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka sekcja zanotowała 4,39 mln użytkowników, 5 minut i 34 sekundy spędzonych przeciętnie przez każdego oraz 14,79 proc. zasięgu, a na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) - 3,73 mln użytkowników, 3 minuty i 7 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 12,57 proc. zasięgu.

Światgwiazd.pl (Iberion) odwiedziło 4,84 mln internautów (co dało 16,3 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 4 minuty i 56 sekund. Natomiast Party.pl (Burda Media Polska) przyciągnęło 3,67 mln użytkowników (12,37 proc. zasięgu), każdego średnio na 3 minuty i 51 sekund.

grafika

Miesiąc do miesiąca Pomponik zyskał 1,28 mln użytkowników oraz minutę i 28 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego. To odpowiednio 17 i 13,7 proc. w górę.

Dzięki temu Pomponik umocnił się na pozycji lidera zasięgowego, ponieważ kolejne dwie witryny zanotowały niższe wzrosty. Na Pudelku liczba odwiedzających zwiększyła się o 810,8 tys. (12,1 proc.), a średni czas korzystania wydłużył o minutę i 48 sekund (6,7 proc.), a na Plotku przybyło 454,2 tys. internautów (7,2 proc.) i równo minutę średniego czasu (12,3 proc.).

Z kolei Światgwiazd.pl zyskał 1,13 mln użytkowników (30,6 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 37 sekund (24,7 proc.). Jastrząbpost.pl zanotował zaś wzrost o 523,4 tys. odwiedzających (12 proc.) oraz minutę i 15 sekund średniego czasu korzystania (20,9 proc.), sekcja show-biznesowa o2.pl - wzrost o 558,7 tys. internautów (17,7 proc.) i spadek przeciętnego czasu o 14 sekund (4,8 proc.), a Party.pl - wzrost o 211,9 tys. użytkowników (6,1 proc.) i spadek średniego czasu o 30 sekund (11,5 proc.).

Natomiast na Fakt.pl sekcja o show biznesie stracił 943,5 tys. użytkowników (17,7 proc.) i 48 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (12,6 proc.), a na portalu „Super Expressu” - 317 tys. internautów (7,8 proc.) i 16 sekund przeciętnego czasu (7,9 proc.).

Plejada.pl zanotowała zaś spadek liczby odwiedzających o 572,7 tys. (8,2 proc.), za to średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 44 sekundy (6,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu