SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 1,6 mln zł na kampanię propagującą korzystanie z internetu

Ministerstwo Cyfryzacji i Administracji planuje kampanię społeczną propagującą korzystanie z internetu w życiu codziennym. Przeznaczy na nią ponad 1,6 mln zł netto.

Kampania ma na celu wzrost świadomości na temat korzyści płynących z wykorzystania w życiu codziennym dostępu do szerokopasmowego internetu. Ma przedstawiać internet jako narzędzie, z którego łatwo i warto jest korzystać; narzędzie ułatwiające załatwianie codziennych spraw. Odbiorcy powinni postrzegać internet jako naturalny/niezbędny element codziennego życia, z którego każdy może korzystać. Kampania będzie mieć zasięg ogólnopolski.

W celu realizacji tych działań rozpoczął przetarg na wybór agencji reklamowej, która opracuje strategię kampanii, a potem ją zrealizuje.

Kampania jest elementem projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu realizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Działania z tego zakresu realizowane są przez MAC oraz partnera projektu - Stowarzyszenie Miasta w Internecie, który realizuje projekt Latarników Polski Cyfrowej, mającego na celu upowszechnienie korzystania z internetu wśród osób 50+.

Dotychczas w ramach prowadzonych działań promujących korzyści z wykorzystania internetu pokazano m.in. spoty promujące inicjatywę Polska Cyfrowa Równych Szans, film promocyjny „Do internetu jeden krok", cykl 10 programów „Latarnicy.pl” emitowanych na antenie TVP1, uruchomiono też fanpage na Facebooku.

Dołącz do dyskusji: Ponad 1,6 mln zł na kampanię propagującą korzystanie z internetu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
idę spać
„50+”? Niezła bzdura i wypompowywanie kasy. Tę robotę wykonała „nasza klasa”.
Lepiej zróbcie kampanię „Co to jest dług publiczny?”
odpowiedź
User
rew
I 1,6 miliona PLN pójdzie w kieszeń zydow z TVN, GW i TVP. Tak się robi miliony w Polsce pod przykrywką kampanii społecznej. Później się zastanawiacie skąd te Blumsztajny, Wildsztajny czy inne Szechtery mają na te ładne domki i samochody. A no stąd.
odpowiedź
User
kick
Promujcie też oddychanie za 2 mln, jedzenie i picie po półtora. Przeznaczcie te pieniądze na bezpłatne punkty WiFi.
odpowiedź