Ponad 107 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwięcej - 107,4 tys. zł netto - kosztuje 30-sek. spot przy serialu "M jak miłość" w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ponad 107 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2
fot. Marta Gostkiewicz/MTL Maxfilm

W TVP1 w kwietniu br. najdrożej kosztuje reklama przy prognozie pogody w dni powszednie - 80,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.). W niedzielne wieczory stawka jest niższa i wynosi 76,8 tys. zł.

Nieznacznie mniej, bo 79,7 tys. zł kosztuje spot przy serialu "Stulecie winnych" w niedzielne wieczory.

Na reklamę przy "Wiadomościach" trzeba wydać 79,1 tys. zł, a przy serwisie sportowym - 30,4 tys. zł w dni robocze i 33,9 tys. zł przy emisjach w niedziele.

Na 41 tys. zł wyceniono spot przy serialu "Komisarz Alex", a przy "Ojcu Mateuszu" - na 35,8 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani emisją spotu przy niedzielnym programie "To był rok" zapłacą 42,9  tys. zł.

7 i 14 kwietnia br. TVP1 będzie transmitować 1/4 finału Ligi Mistrzów, a 28 kwietnia - 1/2 finału. Spot przy tych relacjach kosztuje maksymalnie 44,7 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztuje reklama przy serialu "M jak miłość" - to koszt rzędu 107,4 tys. zł.

65,3 tys. zł to stawka dla spotu przy "Barwach szczęścia", 51,2 tys. zł - przy "Na dobre i na złe" i 39,6 tys. zł przy "Na sygnale".

Za reklamę przy "The Voice Kids" trzeba zapłacić 69,7 tys. zł, a przy "Dance, dance, dance" - 43,2 tys. zł.

BR TVP rusza z bukingiem cenników  17 marca. Dwa dni później upływa deadline na zlecenia pakietów w grupie 16-59 i pozostałych grupach celowych.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe