Ponad 107 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwięcej - 107,4 tys. zł netto - kosztuje 30-sek. spot przy serialu "M jak miłość" w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ponad 107 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2
fot. Marta Gostkiewicz/MTL Maxfilm

W TVP1 w kwietniu br. najdrożej kosztuje reklama przy prognozie pogody w dni powszednie - 80,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.). W niedzielne wieczory stawka jest niższa i wynosi 76,8 tys. zł.

Nieznacznie mniej, bo 79,7 tys. zł kosztuje spot przy serialu "Stulecie winnych" w niedzielne wieczory.

Na reklamę przy "Wiadomościach" trzeba wydać 79,1 tys. zł, a przy serwisie sportowym - 30,4 tys. zł w dni robocze i 33,9 tys. zł przy emisjach w niedziele.

Na 41 tys. zł wyceniono spot przy serialu "Komisarz Alex", a przy "Ojcu Mateuszu" - na 35,8 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani emisją spotu przy niedzielnym programie "To był rok" zapłacą 42,9  tys. zł.

7 i 14 kwietnia br. TVP1 będzie transmitować 1/4 finału Ligi Mistrzów, a 28 kwietnia - 1/2 finału. Spot przy tych relacjach kosztuje maksymalnie 44,7 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztuje reklama przy serialu "M jak miłość" - to koszt rzędu 107,4 tys. zł.

65,3 tys. zł to stawka dla spotu przy "Barwach szczęścia", 51,2 tys. zł - przy "Na dobre i na złe" i 39,6 tys. zł przy "Na sygnale".

Za reklamę przy "The Voice Kids" trzeba zapłacić 69,7 tys. zł, a przy "Dance, dance, dance" - 43,2 tys. zł.

BR TVP rusza z bukingiem cenników  17 marca. Dwa dni później upływa deadline na zlecenia pakietów w grupie 16-59 i pozostałych grupach celowych.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu