SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 40 gwiazd Polsatu w jesiennym spocie ramówkowym (wideo)

W jesiennym spocie promocyjnym Polsatu wystąpiło ponad 40 gwiazd, które pojawią się w nowym sezonie w programach i serialach stacji - zarówno tych emitowanych już wcześniej, jak i nowych produkcji: Rinke za kratami”, „Skazane” i „SuperDzieciak”.

Article

W klipie pojawili się m.in. jurorzy i prowadzący „Tylko muzyka. Must be the music”, „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Top Chef”, Wojciech Modest Amaro (prowadzący „Hell’s Kitchen”), Katarzyna Dowbor (gospodyni „Naszego nowego domu”), Rinke Rooyens (gospodarz cyklu „Rinke za kratami”), aktorzy i aktorki  z seriali „Skazane” i „Przyjaciółki”, dziennikarze „Wydarzeń”: Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała oraz redakcji sportowej: Karolina Szostak, Jerzy Mielewski i Bożydar Iwanow.  W spocie Polsat promuje również nowy show „SuperDzieciak” i program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” (zobacz szczegóły jesiennej ramówki Polsatu).

Spot nagrywany był w różnych wnętrzach i w studiu wirtualnym. Wykorzystano w nim utwór Jain „Come”.

Klip trwa półtorej minuty. Jego poszczególne sceny są wykorzystywane na antenie Polsatu jako spoty promujące konkretne programy i seriale.

Kreację spotu stworzyli Agata Tadra i Paweł Witecki, który był także reżyserem filmu, zaś Tadra odpowiadała również za produkcję. Zdjęcia wykonał Robert Ceranowicz. Kierownikiem produkcji był Daniel Domirski, postprodukcją zajął się The Chimney Pot. Nadzór produkcyjny sprawowała Katarzyna Wyszomirska -Wierczewska.

Promujący jesienną ofertę programową spot Telewizji Polsat to jedenasta tego typu produkcja w historii stacji. Po raz pierwszy kanał promował swoją ramówkę z wykorzystaniem takiego filmu jesienią 2010 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ponad 40 gwiazd Polsatu w jesiennym spocie ramówkowym (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pearl jam
może wystąpić nawet 100 " gwiazd " i tak nie będę oglądał bo po co ?
20 18
odpowiedź
User
olcia
ale przyoszczędzili, animacjaconfetti jak ze stocku
21 9
odpowiedź
User
Dr.Radio
40 gwiazd z czego 33% no name buchachacha ...
16 12
odpowiedź
User
DL
Beznadziejny jak dla mnie.
18 15
odpowiedź
User
gość
Na ten sezon nie postarali się ze spotami ramówkowymi. TVN przygotował nie spot, ale filmik z udziałem kilku twarzy stacji, który równie dobrze mógłby być zwykłą reklamą. Polsat z kolei zrobił spot bezbarwny, nudny, kompletnie niezapadający w pamięć. Naprawdę słabo w tym sezonie...
22 10
odpowiedź