Ponad 40 mln zł z reklam. Mniejszy zysk Film Produkcji

Film Produkcja w 2024 roku zanotowała niewielkie spadki przychodów i zysku. Spółka zarabia przede wszystkim na realizacji reklam.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Ponad 40 mln zł z reklam. Mniejszy zysk Film Produkcji
Marek Kondrat w spocie ING Banku Śląskiego

Przychody Film Produkcji w ub.r. wyniosły 50,65 mln zł, po spadku o 1,9 proc. z 51,64 mln rok wcześniej. Na zeszłoroczny wynik złożyło się przede wszystkim 41,81 mln zł z realizacji reklam.

W ub.r. i ostatnich miesiącach firma wyprodukowała spoty m.in. ING Banku Śląskiego, Winiar, Pudliszek, Carrefoura, McDonald’s, Wedla, Banku Credit Agricole, LOT-u i Pedigree.

Ponadto spółka w 2024 roku zanotowała m.in. 7,65 mln zł z realizacji filmu fabularnego (jej ostatni jak na razie tytuł, „Wujek foliarz”, trafił do kin w marcu br.) oraz 1,19 mln z programów telewizyjnych.

Koszty operacyjne Film Produkcji minimalnie wzrosły – z 49,63 do 49,7 mln zł, z czego wartość sprzedanych towarów zmalała z 46,24 do 45,67 mln. Natomiast wydatki na usługi obce poszły w górę z 1,9 do 2,26 mln zł, a na wynagrodzenia – z 840,5 tys. do 1,03 mln.

Zysk sprzedażowy brutto firmy zmniejszył się z 2,01 mln do 951 tys. zł, a zysk operacyjny – z 1,83 do 1,3 mln. Natomiast przy ograniczeniu kosztów finansowych z 1,2 mln do 406,3 tys. zł spadek zysku netto był dużo słabszy: z 1,05 mln do 936,8 tys. zł.

W sprawozdaniu nie podano, jak rozdysponowany został zeszłoroczny zysk netto. 99,66 proc. udziałów Film Produkcji ma jej prezes i jedyny członek zarządu Stanisław Dziedzic.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2024, a poprzedni – 2023

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu