SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pop-artowy Einstein reklamuje karty IQ w Deutsche Banku

Rusza właściwa odsłona kampanii Deutsche Bank Polska reklamującej nowe karty debetowe i kredytowe IQ. Głównym motywem akcji, przygotowanej przez firmy Directors, AdBirds i PHD, jest słynne zdjęcie Alberta Einsteina.

Article

Kampania kart płatniczych IQ wystartowała z początkiem marca od etapu teaserowego prowadzonego pod hasłem „Dla tych, którzy wiedzą…”. Obejmował on billboardy, citylighty i mural w centrum Warszawy oraz reklamy internetowe kierujące na stronę dlatychktorzywiedza.pl.

W ruszającej w czwartek właściwej odsłonie slogan występuje w pełnej wersji: „Dla tych, którzy wiedzą, jak kupować z IQ”, a ponadto pojawia się słynne zdjęcie Alfreda Einsteina, które wykorzystano także na samych reklamowanych kartach (ich wygląd zaprojektowała agencja Directors).

- Najbardziej rozpoznawalne zdjęcie Einsteina z wystawionym językiem symbolizuje nie tylko inteligencję, ale też dystans do siebie i otaczającego świata. W naszej kampanii dodatkowo wzmocniliśmy ten właśnie aspekt poprzez wykorzystanie pop-artowej stylistyki - opisuje Łukasz Purzycki, dyrektor departamentu marketingu, eCommerce i CRM w Deutsche Banku. - Chcieliśmy, aby nasza kampania intrygowała, odróżniała się nie tylko od innych bankowych kampanii, ale także od naszych dotychczasowych kreacji. Nasz Einstein to trochę przymrużenie oka kierowane do rynku reklamowego, na którym bardzo często w kampaniach wykorzystywani są celebryci - dodaje.

Właściwa odsłona akcji będzie prowadzona w internecie (Onet.pl, WP.pl, Money.pl, Bankier.pl i inne serwisy specjalistyczno-branżowe), prasie („Viva!”, „Flesz”, „Wprost”, „Voyage”, „Hot Moda”, „Harper’s Bazaar”) oraz na outdoorze (nośniki w Warszawie: citylighty, backlighty, frontlight, reklamy w metrze, mural). Potrwa do końca marca.

Kreację kampanii przygotowała agencja Adbirds, reklamy internetowe - agencja HyperCrew, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe PHD (outdoor) i Sales&More (internet).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pop-artowy Einstein reklamuje karty IQ w Deutsche Banku

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lola
Wyjątkowo nieudana i smutna kreacja.
7 2
odpowiedź
User
kacper
Słabizna pomieszana z cienizną.
6 2
odpowiedź
User
Nick
Alfreda Einsteina?
3 0
odpowiedź
User
Max
@Nick Szanowny, przecież to nieistotne :-) Najważniejsze, że to jakieś Directors i Adbirds. To jest ważne. A i dużo różowego. A Einstein. To przy okazji.
3 1
odpowiedź
User
sambor
Alfred Albert dwa bratanki.. - tak czy inaczej slabe to jest
2 1
odpowiedź
User
wojtek
naiwne to, infantylne i w dodatku cholernie drogie. wstyd by mi bylo sie tym chwalic na waszym miejscu
3 2
odpowiedź
User
Poland
Come and complain.
1 1
odpowiedź
User
Merkin
Świetne. Zwłaszcza doskonale to wygląda na mieście. Einstein w każdej lodówce :)
3 1
odpowiedź
User
Polak
Świetna i inteligentnie przygotowana kampania, pasująca do produktu Gratulacje, wreszcie jakiś powiew świeżości wśród reklam z branży finansowej.
3 2
odpowiedź
User
Marion
Wreszcie coś intrygującego, a nie masowa papka i walka na wielkość procentów w komunikacji bankowej. Więcej takich kampanii! Połączenie sztuki popartu, ze sztuką zakupów z IQ. Szapoba!
3 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry