SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

POP - letnia kampania na paralotniach

Fabryka Pomysłów wspiera realizację kampanii POP'a - "1 grosz za SMS-a" (do całej sieci Idea).

Wykorzystano w niej paralotnie z napędem, które pojawiają się nad plażami na całym polskim wybrzeżu.

Akcja potrwa 2 tygodnie. Komunikat "1 grosz za SMS-a" został wyeksponowany na "rękawie" holowanym za paralotnią.

Dodatkowo, nad największymi kurortami, paralotnie będą wspierać imprezy "Pop Całodobowy". Jest to cykl eventów organizowanych w lipcu i sierpniu przez POP'a.

Kampania została zaplanowana przez dom mediowy Initiative Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: POP - letnia kampania na paralotniach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl