Porady mieszkaniowe w kampanii Otodom

Serwis ogłoszeniowy z nieruchomościami Otodom (Grupa OLX) ruszył z nową kampanią reklamową, przygotowaną przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Porady mieszkaniowe w kampanii Otodom

W nowym spocie Otodom.pl bohater poszukuje idealnego lokum - napotkani ludzie, przyjaciele i najbliżsi dają mu rady, na co zwrócić uwagę przy zakupie nieruchomości.

Grupą docelową kampanii są młode i rozrastające się rodziny oraz single. Spot będzie można zobaczyć między innymi w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych (m.in. Domo+ i Discovery), a także na YouTube i VOD. Działania zaplanowano także w social mediach, a mieszkaniowe porady publikowane będą także w artykułach na Otodom.

- Kupując lub wynajmując nieruchomość zadajemy sobie szereg pytań i stajemy przed wieloma wyborami. Ile marzeń, tyle możliwości - słyszymy w reklamie. I to prawda, ale niezależnie od preferencji, nawet bardzo nietypowych, wymarzony dom lub mieszkanie znaleźć możemy w naszym serwisie. Ten szeroki wybór nowych i używanych domów i mieszkań wart jest podkreślenia. Mam nadzieję, że w spocie udało nam się zrobić to w lekkiej i przyjemnej dla oka formie - mówi Agata Polińska, brand manager Otodom.

Kampania potrwa do końca września.

Za pomysł kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Film wyreżyserował Jan Foryś z Papaya Films, a za produkcję odpowiada F25. Emisje zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"