Porady mieszkaniowe w kampanii Otodom

Serwis ogłoszeniowy z nieruchomościami Otodom (Grupa OLX) ruszył z nową kampanią reklamową, przygotowaną przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Porady mieszkaniowe w kampanii Otodom

W nowym spocie Otodom.pl bohater poszukuje idealnego lokum - napotkani ludzie, przyjaciele i najbliżsi dają mu rady, na co zwrócić uwagę przy zakupie nieruchomości.

Grupą docelową kampanii są młode i rozrastające się rodziny oraz single. Spot będzie można zobaczyć między innymi w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych (m.in. Domo+ i Discovery), a także na YouTube i VOD. Działania zaplanowano także w social mediach, a mieszkaniowe porady publikowane będą także w artykułach na Otodom.

- Kupując lub wynajmując nieruchomość zadajemy sobie szereg pytań i stajemy przed wieloma wyborami. Ile marzeń, tyle możliwości - słyszymy w reklamie. I to prawda, ale niezależnie od preferencji, nawet bardzo nietypowych, wymarzony dom lub mieszkanie znaleźć możemy w naszym serwisie. Ten szeroki wybór nowych i używanych domów i mieszkań wart jest podkreślenia. Mam nadzieję, że w spocie udało nam się zrobić to w lekkiej i przyjemnej dla oka formie - mówi Agata Polińska, brand manager Otodom.

Kampania potrwa do końca września.

Za pomysł kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Film wyreżyserował Jan Foryś z Papaya Films, a za produkcję odpowiada F25. Emisje zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day