SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Porcja warzyw pod ręką'

Agencja Reklamowa Paralotna wygrała w przetargu na kreację kampanii dla warzywnej Zupki Instant Winiary.

W ramach kampanii eksponowane są cztery warzywne zupki instant promowane hasłem „Porcja warzyw pod ręką”. Trzy z nich już były na rynku (Zupa Jesienna, Zupa krem Letnia, Zupa krem Wiosenna) a Śródziemnomorska – pomidorowa jest nowością.

Kampania przypomina i informuje o zaletach zup warzywnych.

    

Layout wykorzystywany jest na dwóch nośnikach: prasa i Internet. Przedstawia warzywa wkomponowane w przedmioty codziennego użytku np.: telefon z bakłażanem jako słuchawką, koszyczek na ołówki z marchewką w środku.

Kampania jest wsparciem dla nowego spotu TV, który pojawił się w lutym.
 
Agencja: Paralotna

Przedstawiciele Klienta:

Przedstawiciel Agencji: Elżbieta Rzepka; Monika Grula

Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz.

Art. Direktor: Łukasz Napolski

Copywriter: Anna Królewicz

Planowanie i zakup mediów – Mediaedge CIA.

Dołącz do dyskusji: 'Porcja warzyw pod ręką'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl