Porówneo z nową odsłoną platformy „Porównywarka i agent w jednym”

Właściciel marki Porówneo rusza z kampanią „Samo się robi”  w ramach platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”. Pomysły zostały przygotowane przez duet Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W nowych spotach telewizyjnych Porówneo podkreśla swoją usługę polegającą na wypełnianiu formularza ubezpieczeniowego przez agenta, a wszystko to w czasie rzeczywistym, online i z możliwością video konferencji.

-  Po raz kolejny postanowiliśmy wykorzystać technologię by umożliwić wspólne wypełnianie wniosku przez Internet. Do tej pory taką możliwość dawała tylko rozmowa telefoniczna lub wizyta u agenta stacjonarnego - wyjaśnia Wojciech Rabiej CEO w  Porówneo.

„Samo się robi” w reklamach Porówneo

30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane przez pół roku w największych stacjach telewizyjnych w Polsce.  Wyreżyserował je Piotr Kumik, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Reaktor.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/holowanie-gratis-orowneo ##

Porówneo to firma łącząca w innowacyjny sposób usługi porównywania ubezpieczeń z usługami agenta ubezpieczeniowego. Jej klienci mogą porównać oferty i kupić polisy m.in. takich towarzystw, jak: Aviva, Benefia, Generali, Link4, MTU24, Proama, PZU, TUZ czy Uniqa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS