Porozmawiajmy o roli produktu w biznesie. Debata Wirtualnemedia.pl

Czas na szóstą już debatę w ramach cyklu Wirtualnemedia.pl „Wpływowi”. Tym razem tematem przewodnim rozmowy będzie produkt i jego wpływ na kształtowanie się postaw klientów. Partnerem debaty jest Totalizator Sportowy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Porozmawiajmy o roli produktu w biznesie. Debata Wirtualnemedia.pl

Gośćmi Justyny Dąbrowskiej-Cydzik, redaktor prowadzącej Wirtualnemedia.pl, będą:

- Agnieszka Gajzler, Managing Director TV & Digital Content Growth, Wirtualna Polska

- Magda Ewa Kołodziejczyk, kierownik działu R&D – badań i rozwoju E.Wedel

- Martyna Kurkowska, rzeczniczka prasowa i PR Manager w Bolt

- Grzegorz Januszewski, szef sprzedaży krajowej HoReCa, Fanex Sp. z o. o.

- Katarzyna Woźnica-Borkowska, kierownik Zespołu Loterii Pieniężnych, Departament Produktów LOTTO, Totalizator Sportowy

Podczas rozmowy poruszymy takie tematy jak personalizacja produktów, trendy w tworzeniu i wprowadzaniu produktów na rynek, lojalność konsumentów wobec produktu czy rola jakości w wyborze produktu.

Transmisja debaty "Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów" na żywo na stronie głównej Wirtualnemedia.pl i w naszych kanałach social media: YouTube, Facebook i X. Start dziś o godzinie 10:00.

Partnerem debaty jest Totalizator Sportowy.

W ramach projekty „Wpływowi 2024” odbyły się już debaty: 

„Cyfrowa przyszłość - jak technologie kształtują świat biznesu"

„Nowe horyzonty e-commerce”

„Znaczenie inwestycji dla rozwoju gospodarki i Polski”

„Tak dla klimatu i społeczeństwa! – zrównoważony rozwój w biznesie”

„Marka - kreowanie opowieści o sukcesie firmy”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?