SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Porsche w „kosmicznej promocji” napoju Black

Rozpoczęła się promocja produkowanego przez FoodCare napoju Black, w której nagrodą główną jest samochód Porsche Boxter. Za akcję i wspierające ją działania reklamowe odpowiadają firmy Creoo, Eternal Monkeys i Mindshare.

Porsche w „kosmicznej promocji” napoju Black

W „Kosmicznej promocji” należy kupić dowolne opakowanie którejkolwiek wersji napoju Black oraz jak najszybciej po dowolnej pełnej godzinie wysłać SMS-em numer kodu spod zawleczki lub nakrętki. Codziennie do wygrania są gadżety Porsche Design Studio, a co miesiąc - zestawy PlayStation 3 z kierownicą Porsche i grą „Need For Speed”. Natomiast w finale promocji - zaplanowanej do końca stycznia przyszłego roku - można wygrać samochód Porsche Boxter z limitowanej serii Black Edition. W ramach akcji Black jest dostępny w butelkach PET Porsche Design Studio o pojemności 0,5 i 1 litra.

Promocję wspierają działania reklamowe obejmujące telewizję (główne stacje komercyjne, kanały tematyczne, młodzieżowe i muzyczne), outdoor (billboardy i citylighty w największych miastach, siatki wielkoformatowe w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu), materiały POS (standy, plakaty, owijki) oraz serwis internetowy kosmicznapromocja.pl. Za kreację kampanii odpowiada studio projektowe Creoo, spoty telewizyjne przygotowało studio Eternal Monkeys, a media kupił dom mediowy Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Porsche w „kosmicznej promocji” napoju Black

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rom eo
A gdzie ŁEB TYGRYSA? haha OSZUSTWA w końcu zostały zablokowane. Foodcare jest skompromitowany!!! A Black to PODRÓBA
8 8
odpowiedź
User
Uczestnik
Promocja trwa 0d 04.11.2011 do 31.03.2012.Dlaczego do dnia dzisiejszego na stronie w zakładce ZWYCIĘZCY nie pojawiło się żadne nazwisko, skoro co tydzień, co m-c są do wygrania nagrody???Czyżby to fikcja i naciąganie?Czekamy na publikację zwycięzców mając nadzieję,że nie będą to 'słupy'...
8 8
odpowiedź