Posnania wśród klientów Triple PR

Apsys Polska powierzył obsługę centrum handlowego Posnania agencji Triple PR. Zespół agencji jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę PR obiektu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Posnania wśród klientów Triple PR
fot. materiały prasowe

W ramach umowy z Apsys Polska zespół Triple PR jest odpowiedzialny za wsparcie działu marketingu i komunikacji Posnanii poprzez doradztwo strategiczne i kompleksową obsługę public relations. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii PR oraz budowania i utrzymania relacji z mediami, prowadzenie biura prasowego, współpraca z lokalnymi instytucjami i organizacjami, ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu CSR/ ESG i na rzecz dostępności, a także komunikacja kryzysowa.

W portfolio Triple PR znajdują się m.in. takie marki jak Cushman & Wakefield, TFG Asset Management, Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych, Grupa Reesco, Leroy Merlin, Hebe, Tchibo, L'Osteria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Faktoria i Bibby Financial Services. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style