SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Postaw na milion” po przeniesieniu do TVP1 zyskał 140 tys. widzów

Nowy sezon „Postaw na milion” emitowany w TVP1 ogląda średnio 1,21 mln widzów, o 140 tys. osób więcej odcinki pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej w TVP2. Dwójka w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Łukasz Nowicki w „Postaw na milion”; fot. Endemol Shine Polska Article

Telewizja Polska wraz z początkiem jesiennej ramówki postanowiła przenieść „Postaw na milion” z Dwójki do Jedynki. Teleturniej jednak praktycznie nie zmienił swojego pasma względem poprzednich sezonów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia pierwszych pięciu premierowych odcinków „Postaw na milion” na antenie TVP1 (w okresie od 21 września do 26 października 2019 roku o godz. 18.30) wyniosła 1,21 mln osób. Przełożyło się to na 10,36 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 6,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię do tej pory zgromadziła emisja teleturnieju z 12 października br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,30 mln osób.

Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej „Postaw na milion” (od 22 września do 27 października 2018 roku) w TVP2 oglądało średnio 1,07 mln widzów. Przełożyło się to na 8,93 proc. udziału 4+ i 6,22 proc. w 16-49. Audycja po przeniesieniu do Jedynki zyskała 140 tys. oglądających.

„Postaw na milion” o 670 tys. widzów podnosi widownię swojego pasma w TVP1 względem analogicznego okresu rok wcześniej. Wówczas (od 22 września do 27 października ub.r.) stacja niemal w tym samym czasie pokazywała powtórki serialu „Drogi wolności”, które śledziło 542 tys. osób (odpowiednio 4,60 proc. i 2,52 proc. udziału).

Jedynka w sobotnim paśmie w godz. 18.30-19.16, czyli w czasie emisji teleturnieju notuje 10,29 proc. udziału w grupie 4+. Daje to stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest Polsat (13,86 proc.). Drugi jest TVN (11,21 proc.), a czwarta - TVP2 (4,99 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49.

„Postaw na milion” to teleturniej emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku. Od jego startu jest prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”.

W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną - milion złotych.

Producentem cyklu jest Endemol Shine Polska. Format produkowany jest w ponad 50 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i USA. Nagrania do polskiej edycji show odbywają się w Krakowie.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Postaw na milion” po przeniesieniu do TVP1 zyskał 140 tys. widzów

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
Miło sie to ogląda
19 5
odpowiedź
User
rozbawiony
Mentalność w narodzie niepojęta. Zasięg każdego kanału z tego multiplexu w każdym zakątku kraju jest taki sam, a wystarczy przesunąć do innego kanału i widownia się zwiększa ;)
16 3
odpowiedź
User
Kejt
Brawo! Świetny Prowadzący i super formuła programu, trudno żeby się to znudziło
15 6
odpowiedź
User
Julka
Klasa, ciągle trzyma poziom!
8 6
odpowiedź
User
AW
Ale jakość obrazu nadal fatalna.
16 3
odpowiedź