SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Postaw na milion” poprawia wynik Dwójki

Po pierwszych trzech odcinkach drugi sezon teleturnieju „Postaw na milion” ma więcej widzów niż programy nadawane w TVP 2 w tym samym paśmie przed rokiem. Show daje stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej edycji programu po pierwszych trzech wydaniach wynosi 1,78 mln widzów, a udział kształtuje się na poziomie 15,09 proc. (w grupie wszystkich widzów) i 13,64 proc. (grupa 16-49 lat).

Dla porównania przed rokiem o tej porze Dwójkę śledziło 1,55 mln widzów przy udziale na poziomie 12,55 proc. i 12,8 proc. Natomiast wiosenna edycja „Postaw na milion” po pierwszych czterech odcinkach miała oglądalność na poziomie 1,78 mln (12,13 i 10,45 proc. udziału).

W paśmie emisji teleturnieju największą popularnością cieszy się oferta TVN (21,55 proc. udziału w grupie 4+), który emituje „Fakty” wraz z wiadomościami sportowymi i prognozą pogody oraz program „Uwaga!”. Drugie miejsce zajmuje Jedynka z bajkami dla dzieci oraz „Wiadomościami” i udziałem 17,71 proc. Za Dwójką, na czwartym miejscu uplasował się Polsat (11,33 proc. udziału), gdzie również emitowane są w tym czasie serwisy informacyjne - „Wydarzenia”, „Sport”, prognoza pogody oraz serial komediowy „Daleko od noszy”.

„Postaw na milion” najchętniej oglądają kobiety, osoby powyżej 55 roku życia, emeryci oraz posiadacze wykształcenia podstawowego.

W każdym odcinku programu, opartego na formacie „Money Drop”, bierze udział dwóch dobrze znających się uczestników (są to np. członkowie rodziny, przyjaciele czy znajomi z pracy), którzy stają do gry jako drużyna. Zanim usłyszą pierwsze pytanie, otrzymują milion złotych w gotówce. Aby zatrzymać wygraną muszą prawidłowo odpowiedzieć na osiem pytań z różnych kategorii. Teleturniej produkuje Endemol Polska, a prowadzi go Łukasz Nowicki.


Widownia „Postaw na milion” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
17-09-20111 675 75515,10%13,27%
24-09-20111 635 23513,69%11,55%
01-10-20112 022 11716,44%16,07%
Średnia1 778 47215,09%13,64%


Oglądalność teleturnieju na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN2 539 12021,55%23,26%
TVP12 086 08517,71%13,64%
TVP21 778 47215,09%13,64%
Polsat1 335 41111,33%9,74%


Profil widowni „Postaw na milion”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni41,32%86
Kobiety58,68%113
Wiek 4-92,36%40
 10-154,96%73
16 - 192,58%46
20 - 244,58%58
25 - 294,57%51
30 - 345,19%63
35 - 394,05%55
40 - 444,94%77
45 - 498,34%121
50 - 547,60%94
55 - 5911,63%150
60+39,19%194
Wlk. MiastaWieś44,35%113
< 50 tys.23,69%99
50-100 tys.6,53%76
100-200 tys.9,28%115
> 200 tys.16,14%80
ZawódTop management2,83%33
Pracownicy średniego szczebla10,37%69
Pracownicy fizyczni i rolnicy17,36%87
Emeryci48,90%190
Inni20,54%67
WykształceniePodstawowe60,79%135
Średnie24,62%83
Wyższe7,27%58
Inne7,32%58


 

Dołącz do dyskusji: „Postaw na milion” poprawia wynik Dwójki

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edi
Gratulacje, program naprawdę trzyma poziom.
odpowiedź
User
pn
stare kobiety bez wykształcenia to widzowie tego wytworu. Pozim dżdżownic. Jakoś mnie to nie dziwi.
odpowiedź
User
klawa
świetna wiadomość, Postaw na milion jest the best!:) tak trzymać!
odpowiedź