SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Postaw na milion” poprawia wyniki TVP2

Teleturniej „Postaw na milion” ogląda średnio 1,79 mln widzów. Program poprawia wyniki Dwójki, choć stacja przegrywa w paśmie jego emisji z TVP1 i TVN.

fot. TVP

fot. TVP

Po czterech odcinkach format ma 12,13 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 11,23 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie odpowiednio 11,23 proc. i 9,07 proc. udziału w rynku (4+ oraz 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

DataAMRSHR %SHR %(16-49)
05-03-2011205281114,32%13,13%
12-03-2011176290912,36%11,99%
19-03-2011171141912,39%10,09%
26-03-201116057729,80%7,25%
średnio178360912,13%10,45%
przed rokiem156020111,23%9,07%


Liderem pasma jest TVP1 nadająca „Wieczorynkę” oraz „Wiadomości” z 3,87 mln widzów i 26,35 proc. udziału w rynku. Drugi jest TVN z 3,1 mln widzów i 21,15 proc. udziału w rynku (między innymi „Fakty”). Stawkę zamyka Polsat, minimalnie ustępując TVP2 (1,75 mln osób i 11,9 proc. udziału).

KanałAMRSHR %SHR %(16-49)
TVP1387274026,35%25,09%
TVN310833921,15%21,30%
TVP2178360912,13%10,45%
POLSAT174961911,90%10,36%


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement teleturniej, emitowany w soboty o 19.05, chętniej oglądają kobiety, widzowie powyżej 50 roku życia, legitymujący się wykształceniem podstawowym. 

ProfilADH %AFF
PłećMężczyźni40,18%83
Kobiety59,82%115
Wiek 4-92,76%46
 10-155,85%86
16 - 192,52%45
20 - 244,03%51
25 - 294,54%51
30 - 346,51%79
35 - 395,16%70
40 - 443,66%57
45 - 496,36%93
50 - 5411,41%142
55 - 599,54%123
60+37,67%187
Wlk. miastaWieś47,01%120
< 50 tys.23,13%96
50-100 tys.8,08%94
100-200 tys.7,34%91
> 200 tys.14,44%72
ZawódTop management4,43%51
Pracownicy średniego szczebla10,55%70
Pracownicy fizyczni i rolnicy19,54%98
Emeryci46,23%180
Inni19,25%63
WykształceniePodstawowe58,38%129
Średnie24,80%84
Wyższe8,21%65
Inne8,60%68


W każdym odcinku programu,opartego na formacie „Money Drop”, bierze udział dwóch dobrze znających się uczestników (są to np. członkowie rodziny, przyjaciele czy znajomi z pracy), którzy stają do gry jako drużyna. Zanim usłyszą pierwsze pytanie, otrzymują milion złotych w gotówce. Aby zatrzymać wygraną muszą prawidłowo odpowiedzieć na osiem pytań z różnych kategorii. Teleturniej produkuje Endemol Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Postaw na milion” poprawia wyniki TVP2

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
don
nie wiem, co i komu to może porawiać, bo takiego gówna nie widziałem jak żyję.
odpowiedź
User
azs
jaką ten gość ma durną facjatę.
odpowiedź
User
martin
A ja myślę, że ten program jest extra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedź