POT wybiera w przetargu agencję do produkcji filmu promującego Polskę

Polska Organizacja Turystyczna wybiera w przetargu firmę, która przygotuje koncepcję kreatywną, scenariusz oraz zajmie się produkcją filmu i folderu, które będą promować największe atrakcje turystyczne w Polsce, takie jak Bieszczadzki Park Narodowy, Dolinę Biebrzy czy Mazury.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spot ma powstać w wersji polskiej i angielskiej. Folder z kolei ma mieć 11 wersji językowych, m.in. niemiecką, hiszpańską, włoską, węgierską, czeską. Spot i folder mają promować w Polsce i za jej granicami największe atrakcje turystyczne naszego kraju.Film trwający do 4 minut ma powstać w ciągu 8 tygodni od zawarcia umowy, na przygotowanie folderu wybrana firma będzie mieć 11 tygodni.

W spocie mają być uwzględnione takie miejsca i lokalizacje, jak Trójmiasto, Pojezierze Mazurskie, Toruń, Poznań, Białowieski Park Narodowy, Dolina Biebrzy, Łódź, Warszawa, Lublin lub Zamość, Kraków, Wrocław, Dolny Śląsk, Zakopane, Bieszczadzki Park Narodowy. Dodatkowym wątkiem, który ma się pojawiać przynajmniej w 3 ujęciach w spocie mają być kulinaria, np. śląskie smaki, pierogi, sękacz.

Będzie on pokazywać Polskę jako atrakcyjny kierunek podróży, z bogatą kulturą, tradycją, historią, piękną przyrodą, ale też jako kraj nowoczesny i otwarty. Jego celem jest promowanie aktualnych produktów turystycznych Polski na rynkach zagranicznych oraz wzrost poziomu świadomości i wiedzy o walorach turystycznych Polski.

Grupą docelową działań, w których zostaną wykorzystane film i folder mają być młodzi turyści w wieku od 20 do 40 lat oraz starsze pary bez dzieci i z usamodzielnionymi dziećmi oraz rodziny z dziećmi z większości rynków zagranicznych, na których POT realizuje działania promocyjne.

Filmy będą używane przez POT do promocji kraju na targach turystycznych za granicą, konferencjach oraz innych wydarzeniach promocyjnych w kraju i za granicą, na stronie internetowej , social mediach, w kampaniach internetowych, itd. Folder promocyjny będzie wykorzystywany na wszelkich wydarzeniach związanych z promocją Polski w kraju i za granicą.

Przetarg trwa do 24 sierpnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję