SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

POT wybiera w przetargu agencję do produkcji filmu promującego Polskę

Polska Organizacja Turystyczna wybiera w przetargu firmę, która przygotuje koncepcję kreatywną, scenariusz oraz zajmie się produkcją filmu i folderu, które będą promować największe atrakcje turystyczne w Polsce, takie jak Bieszczadzki Park Narodowy, Dolinę Biebrzy czy Mazury.

Article

Spot ma powstać w wersji polskiej i angielskiej. Folder z kolei ma mieć 11 wersji językowych, m.in. niemiecką, hiszpańską, włoską, węgierską, czeską. Spot i folder mają promować w Polsce i za jej granicami największe atrakcje turystyczne naszego kraju.
Film trwający do 4 minut ma powstać w ciągu 8 tygodni od zawarcia umowy, na przygotowanie folderu wybrana firma będzie mieć 11 tygodni.

W spocie mają być uwzględnione takie miejsca i lokalizacje, jak Trójmiasto, Pojezierze Mazurskie, Toruń, Poznań, Białowieski Park Narodowy, Dolina Biebrzy, Łódź, Warszawa, Lublin lub Zamość, Kraków, Wrocław, Dolny Śląsk, Zakopane, Bieszczadzki Park Narodowy. Dodatkowym wątkiem, który ma się pojawiać przynajmniej w 3 ujęciach w spocie mają być kulinaria, np. śląskie smaki, pierogi, sękacz.

Będzie on pokazywać Polskę jako atrakcyjny kierunek podróży, z bogatą kulturą, tradycją, historią, piękną przyrodą, ale też jako kraj nowoczesny i otwarty. Jego celem jest promowanie aktualnych produktów turystycznych Polski na rynkach zagranicznych oraz wzrost poziomu świadomości i wiedzy o walorach turystycznych Polski.

Grupą docelową działań, w których zostaną wykorzystane film i folder mają być młodzi turyści w wieku od 20 do 40 lat oraz starsze pary bez dzieci i z usamodzielnionymi dziećmi oraz rodziny z dziećmi z większości rynków zagranicznych, na których POT realizuje działania promocyjne.

Filmy będą używane przez POT do promocji kraju na targach turystycznych za granicą, konferencjach oraz innych wydarzeniach promocyjnych w kraju i za granicą, na stronie internetowej , social mediach, w kampaniach internetowych, itd. Folder promocyjny będzie wykorzystywany na wszelkich wydarzeniach związanych z promocją Polski w kraju i za granicą.

Przetarg trwa do 24 sierpnia br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: POT wybiera w przetargu agencję do produkcji filmu promującego Polskę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl