SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Potaniały reklamy w TVN, najdroższe przy niedzielnych „Faktach”

Z opublikowanego na styczeń 2017 roku cennika wynika, że większość reklam jest niższa przynajmniej o kilka procent w stosunku do stycznia 2016 roku. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotu przy niedzielnym wydaniu serwisu informacyjnego „Fakty”.

Article

28,1 tys. zł kosztuje netto (bez rabatów) 30-sek. reklama przy „Faktach” w niedzielę (27,2 tys. zł w styczniu br.). W dni powszednie przy tym serwisie informacyjnym trzeba zapłacić 23,8 tys. zł (wobec 25,1 tys. zł rok wcześniej).

Tańsze są też reklamy przy „Sporcie” i „Pogodzie”. Cena spotu przy serwisie sportowym wynosi 22,7 tys. zł w niedziele (25,1 tys. zł rok wcześniej) i 19,9 tys. zł w dni powszednie (21,2 tys. zł przed rokiem).

Przy pogodzie ceny wynoszą odpowiednio 21 tys. zł (tyle samo w styczniu br.) i 17,7 tys. zł (18,2 tys. zł w styczniu br.).

Za emisję reklamy przy serialu „Na Wspólnej” reklamodawcy zapłacą 20 tys. zł, czyli 2,5 tys. zł mniej w porównaniu ze styczniem br.  Z kolei spoty przy programie „Uwaga!” staniały z 20,8 do 17,4 tys. zł.

Dość wysoką cenę TVN zachował dla reklam przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”, mimo że emituje już powtórki tego programu - na 30 sek. spot trzeba  wydać 19,5 tys. zł.

W styczniu stacja pokaże po raz pierwszy transmisje z dwóch wydarzeń. Za obecność reklamową przy relacji z „Paszportów Polityki” 10 stycznia trzeba zapłacić 13,4 tys. zł., natomiast najdroższy spoty przy relacjach z 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy kosztuje 20,5 tys. zł.

Z kolei 15 stycznia na antenie TVN debiutuje nowy program z Dorotą Szelągowską w roli głównej pod nazwą „Domowe Rewolucje” - za reklamę przy tej produkcji trzeba zapłacić 5,3 tys. zł.

Biuro Reklamy TVN Media sprzedaje czas antenowy na styczeń według nowych zasad, które ogłosiło kilka dni temu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Potaniały reklamy w TVN, najdroższe przy niedzielnych „Faktach”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ty
A kto i po co to ogląda ?
14 11
odpowiedź
User
widz
Spadek ceny, bo marka/oglądalność słabnie, czy to konkurencja rośnie? Wg mnie zawsze lepiej nie oglądać tvnu niż oglądać. Wam też polecam.
14 11
odpowiedź
User
Marek
Spadek ceny bo obecnie rabaty wynoszą 60-70%. Niższe ceny oznaczają urealnienie cen i większą liczbę reklam sprzedawanych z cennika, a nie z pakietów.
10 10
odpowiedź
User
lisidło
He, he...kodziarstwo już dawno pogubiło się w swych manipulacjach....co to dobre serduszko amerykańskiego żyda...czy raczej odzew rynku na spadające prognozy ogladalnośc (reklamodawcy chcą płacić ale za reklamy przy liczniej ogladanych audycjach) i.
Tylko psychiczny uwierzy, ze ScrippsNI ma gesst..... i obniza ceny ..ot, tak sobie.
10 11
odpowiedź