Powrót Fryderyka

Tegoroczna - trzynasta - edycja gali wręczenia nagród Fryderyk otrzyma specjalną oprawę medialną, promocyjną i organizacyjną.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W piątek, 23 lutego, Andrzej Puczyński i Jan Chojnacki reprezentujący zarząd Związku Producentów Audio – Video podpisał ze Stanisławem Trzcińskim, prezesem zarządu STX Records (grupa STX JAMBOREE) długoterminową umowę na wyłączną organizację i promocję, a także sprzedaż praw do transmisji telewizyjnej, tego wydarzenia w latach 2007 - 2010.

Agencja STX JAMBOREE, we współpracy z Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny, przygotowała długoterminowy plan rozwoju tej imprezy, włącznie z programem artystycznym oraz intensywną kampanią reklamową i PR całego projektu. Negocjowane są wieloletnie umowy partnerskie z mediami, sponsorami oraz instytucjami państwowymi i samorządowymi. Trwają także rozmowy dotyczące podpisania umowy partnerskiej z wybraną stacją telewizyjną. Poszukiwani są partnerzy strategiczni imprezy na najbliższe 3 lata.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg