Powstaje interaktywny serial dla młodzieży

Firma producencka Telemark i portal Filmweb.pl przygotowująnowatorski serial obyczajowy dla młodzieży. - Będzie to film, którymaja kreować widzowie - mówi o projekcie Ewa Ogórek, szef promocjiw Telemarku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Pomysłodawcy projektu zakładają, że nie scenarzyści, ale właśnieosoby oglądające serial będą miały główny wpływ na to, jaka będziejego fabuła. Stanie się to możliwe dzięki internetowej społecznościwidzów, której tworzenie już się rozpoczęło.

W sieci odbywa się także casting na odtwórców głównych ról wprodukcji. Aby wziąć w nim udział należy nagrać swój 3-minutiowywystęp zawierający autoprezentację i odegranie wybranych scen,umieścić go w serwisie youtube.pl i link przesłać producentom.Internetowy casting potrwa do 31 sierpnia, potem planowany jestkolejny jego etap.

Producenci liczą, że produkcja serialu ruszy jesienią. Na razienie wiadomo jednak, która stacja go pokaże. Trwają rozmowy zTelewizją Polską, ale - jak podkreśla Ewa Ogórek - na razie żadnaumowa nie została podpisana.

Telemark to firma producencka należąca do spółki Besta Film,producenta "Plebani" i "Pensjonatu pod różą". Filmweb.pl tonajwiększy filmowy portal społecznościowy w Polsce. Należy do firmyOmnigence, siostrzanej spółki agencji interaktywnej Artegence.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]