SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poznań promuje się utworem Rosalie

Miasto Poznań ruszyło z kampanią autopromocyjną. Przygotowała ją Mishka Films.

W materiale promującym Poznań, miasto pokazano jako nowoczesne, postępowe, otwarte na pomysły i działania, międzynarodowe.

Motywem muzycznym spotu jest piosenka Rosalie, artystki na co dzień tworzącej i mieszkającej w stolicy Wielkopolski.

- Motywem przewodnim filmu są dłonie. Chcieliśmy pokazać, że miasto to nie tylko budynki i inwestycje, to przede wszystkim ludzie. W spocie Poznań został przedstawiony jako otwarta i silna wspólnota, która razem działa i tworzy fantastyczną atmosferę w mieście. Film prezentuje szeroki wachlarz ujęć naszego miasta, miejsc wyjątkowych, kultowych, nieoczywistych. Poznań to miasto dla każdego, jest tutaj miejsce na kulturę, sport, rozrywkę czy biznes - powiedziała Marta Komorska, starszy specjalista ds. koordynacji promocji miasta Poznań.

Spot przygotowała agencja Mishka Films.

Dołącz do dyskusji: Poznań promuje się utworem Rosalie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl