SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pokój i spokój wg Radosława Kotarskiego promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)

Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową. W kampanii, przygotowanej przez firmy marketingowe Change Serviceplan, Corner Shop i Starcom, występuje ambasador marketingowy banku Radosław Kotarski.

W spocie Radosław Kotarski mówi o podobieństwie znaczeń słów „pokój” i „spokój”. Pokazywana jest przy tym historia rodziny, która dzięki pożyczce gotówkowej z Banku Millennium wziętej przez internet może wyremontować pokój dla swoich dzieci.

Kampania podkreśla, że taką pożyczkę w Banku Millennium można wziąć w systemie bankowości internetowej Millenet oraz aplikacji mobilnej. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 15,32 proc.

W poprzedniej reklamie pożyczki gotówkowej w Banku Millennium Radosław Kotarski zwracał uwagę, że wiele muzeów można zwiedzać przez internet.

 

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 1 lutego, obejmuje telewizję (kanały główne, wybrane stacje tematyczne) oraz internet (m.in. YouTube).

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcją spotu zajął się Corner Shop, a media kupił dom mediowy Starcom.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki Banku Millennium na reklamy, promocję i reprezentację wyniosły 40,84 mln zł, wobec 51,72 mln zł rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Pokój i spokój wg Radosława Kotarskiego promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl