SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pozytywka zamiast pudełka - McDonald's reklamuje kultowe kanapki w Portugalii

Muzyka klasyczna w roli głównej kampanii portugalskiego oddziału McDonald's. Koncern w muzycznym stylu pożegnał z tamtejszego rynku linię produktów Maestro.

Article

Otwierając pudełko z kanapką w fastfoodzie, klient raczej wie, czego się spodziewać. Ciepła bułka, ser, warzywa, mięso... Jakie zatem musiało być zdziwienie portugalskich klientów, kiedy po uchyleniu opakowania burgera Maestro zaczęła grać muzyka klasyczna.

Koncern sprezentował takie pozytywki w ramach kampanii komunikującej wycofanie ze sprzedaży linii kanapek Maestro. 25 września będzie je można kupić ostatni raz, potem do sprzedaży wejdą nowe burgery.

Krótkie nagranie zarejestrowało reakcje wybranych klientów na ten nietypowy prezent.

Kreację przygotowała portugalska agencja FullSIX. Spot wyprodukowało studio Zoe Films, reżyserią zajął się Flávio Sousa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pozytywka zamiast pudełka - McDonald's reklamuje kultowe kanapki w Portugalii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl