SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PR Lovin' pracuje dla marki Bracia Sadownicy

Agencja PR Lovin’ rozpoczęła współpracę z marką Bracia Sadownicy, polską firmą oferującą soki, napoje i przekąski na bazie jabłek.

Article

W ramach współpracy agencja PR Lovin’ odpowiedzialna jest za media relations, influencer marketing, eventy oraz akcje specjalne klienta.

Agencja rozpoczęła działania od obsługi PR kampanii „Bracia i Maja dla Pszczół”, w ramach której Bracia Sadownicy razem z Mają Popielarską zasiali 10 mln kwiatów w postaci łąki kwietnej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa odnośnie roli, jaką w środowisku odgrywają pszczoły.

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PR Lovin' pracuje dla marki Bracia Sadownicy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl