SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pracownicy Canal+ „zatrudnili się” w Kropliczance. To akcja promocyjna „Office PL 2”

Pracownicy spółki Canal+ Polska, operatora platformy Canal+, dodali na swoich profilach na LinkedIn dodatkowe stanowiska w fikcyjnej firmie Kropliczanka, pojawiającej się w serialu „The Office PL”. Akcja to element działań promocyjnych drugiego sezonu serialu, który trafi do serwisu Canal+ Online 4 listopada.

„The Office PL 2”; fot. Canal+Article

Dodawanie fikcyjnych miejsc pracy na profilach pracowników Canal+ miało miejsce w poniedziałek. I tak np. Agata Mularczyk, PR manager w Canal+ Polska, dodała na Linkedin informację, że zaczęła pracę jako młodszy ekspert infrastruktury biurowej ds. rozwiązywania konfliktów światopoglądowych w Kropliczance. Z kolei Marta Wieniewska, kierownik ds. operacji B2B w Canal+ Polska, została zaś w Kropliczance kierownikiem oddziału ds. utrzymania poziomu patriotyzmu

- Akcja oczywiście jest dobrowolna i mogą wziąć w niej udział wszyscy pracownicy. Już teraz niemal każdy dział w naszej firmie ma przynajmniej jednego przedstawiciela w Kropliczance – mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska, który w Kropliczance „pracuje” jako lider ds. zamiatania spraw pod dywan.

Skąd pomyła na taką akcję? - LinkedIn jest niezagospodarowaną przestrzenią komunikacji marketingowej, która w przypadku „The Office PL” idealnie trafia w grupę docelową serialu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kaniowski.

- Akcja dopiero się rozpoczęła i potrwa na pewno przez kilkanaście najbliższych dni - dodaje Kaniowski. Czy poza dodaniem miejsca praca z serialu, będą inne podobne działania realizowane z udziałem pracowników? - Premierze każdej naszej oryginalnej produkcji własnej towarzyszą różnego rodzaju akcje specjalne skierowane do pracowników. Szykujemy jeszcze kilka dużych niespodzianek – mówi Kaniowski.

Drugi sezon "The Office PL" od 4 listopada w Canal+ Online

Kropliczanka to w serialu "The Office PL" siedlecki producent wody mineralnej, w którym pracują bohaterowie seriali. Produkcja pokazuje świat korporacyjnych absurdów w soczewce, łamie wszelkie stereotypy humoru określanego jako „guilty pleasure”. W obsadzie są m.in. Michał Holc (Piotr Polak), Patrycja Kowalska (Vanessa Aleksander), Darek Wasiak (Adam Woronowicz), a dołączyli do niej Daria Widawska (Marzena) i Rafał Kowalski (Adam).

Serial zrealizowany został przy współpracy z BBC Studios oraz w koprodukcji ze stacją Comedy Central Polska (Grupa Paramount). W gronie producentów znajdują się Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński.

Zdjęcia do drugiego sezonu serialu rozpoczęły się w maju bieżącego roku, a dwa miesiące później na planie zdjęciowym padł ostatni klaps. Liczy on 12 odcinków, które 4 listopada trafią do serwisu streamingowego Canal+ Online.

Dołącz do dyskusji: Pracownicy Canal+ „zatrudnili się” w Kropliczance. To akcja promocyjna „Office PL 2”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xx
W ramach akcji promocyjnej powinni zamieść ten serial pod dywan i nigdy więcej o nim nie wspominać.
odpowiedź
User
Jurek
Nic nie pomoże - ten serial to porażka w dodatku wielka.
odpowiedź
User
Masza
Ciekawe, co to znaczy "łamać wszelkie stereotypy humoru", bo w słowniku nie znalazłam:(
odpowiedź