SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pragnienia i potrzeby” w kampanii Rossmanna (wideo)

Z okazji 20-lecia działalności firmy Rossmann rozpoczęła się jej wizerunkowa kampania reklamowa. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pragnienia i potrzeby”, przygotowały firmy Fat Baby i Papaya Films.
 

Tłem muzycznym reklam drogerii Rossmann jest piosenka „You Got It” Roya Orbisona, a motywem graficznym - czerwień i biel, obecne w logo firmy. Ten pierwszy kolor symbolizuje ukryte pragnienia, a drugi - codzienne potrzeby.

Kampania będzie składać się z kilku reklam, których bohaterami będą kobieta, mężczyzna, dziecko, nastolatka i para turystów. W ostatniej reklamie będą występować oni wszyscy.

Akcja reklamowa od 23 maja jest prowadzona w telewizji, radiu i internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Fat Baby, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

 

Dołącz do dyskusji: „Pragnienia i potrzeby” w kampanii Rossmanna (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dobra dobra
ceny w rossmannie wyglądają tak - podwyżka o 15-20% i potem promocja, w której cena jest taka jak wcześniej regularna, albo nawet wyższa. Rossmann - kto głupi to kupi.
odpowiedź
User
mika-lika
no to widocznie jestem głupia bo kupuję i jeszcze się z tego cieszę
odpowiedź
User
A ja lubię
Kupować w Rossmannie. Kampania fajowa
odpowiedź