SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pramerica: Profesjonalizm w każdym detalu

Pod hasłem "Profesjonalizm w każdym detalu" prowadzona jestoutdoorowa kampania reklamowa Pramerica Życie TUiR. W akcji sąwykorzystywane 22 spersonalizowane layouty.

Outdoorowa kampania reklamowa Pramerica ŻycieTUiR jest oparta na wizerunkach prawdziwych agentówubezpieczeniowych tej firmy, określanych jako life plannerzy. 22różne layouty zostały zamieszczone w tych miastach, w którychpracują konkretne osoby. - Nie wykorzystujemy ikony superdoradcy,czyli modela lub aktora wynajętego na potrzeby kampanii, tylkoludzi z krwi i kości - opisuje Bożena Głowacka-Szwajca, rzecznikprasowy Pramerica Życie TUiR. - Uważamy, że autentyczność świadczyo poważnym traktowaniu odbiorców i mocnym osadzeniu jej wrzeczywistości - dodaje.

pramerica

Akcja pod hasłem "Profesjonalizm w każdymdetalu" jest prowadzona na ok. 300 nośnikach typu superscroll, super 18 i billboard w Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu,Krakowie, Poznaniu i Katowicach. Kreacją kampanii - której drugietap nastąpi w listopadzie - i zakupem mediów na jej potrzebyzajęła się Magda Rejniak, account manager prowadząca projektGreen Fish.

Dołącz do dyskusji: Pramerica: Profesjonalizm w każdym detalu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl