Prawdziwa przyjaźń i One Direction w reklamach Coca-Coli (wideo)

Okazanie wsparcia innym w momentach, w których najbardziej tego potrzebują to miara prawdziwej przyjaźni - przekonuje Coca-Cola w nowej kampanii realizowanej w Ameryce Łacińskiej.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Prawdziwa przyjaźń i One Direction w reklamach Coca-Coli (wideo)

Akcja reklamowa Coca-Coli obejmuje spoty publikowane w internecie, media społecznościowe, prasę drukowaną, telewizję oraz outdoor.

Przewodnim elementem kampanii jest graficzny motyw dwóch dłoni, które spotykają się ze sobą w przyjaznym geście zwanym popularnie „żółwikiem”. Ten sam znak pojawia się także na plakatach i opakowaniach napojów oferowanych przez Coca-Colę. Według zapowiedzi będzie także widoczny na innych produktach, takich jak T-shirty czy futerały do smartfonów.

Dodatkowym elementem prowadzonej kampanii są dwa rozbudowane spoty, których bohaterami są nastolatki. Akcja każdego z filmów niesie przesłanie, według którego prawdziwa przyjaźń wyraża się we wsparciu bliskich osób w momentach, które są dla nich znaczące i przełomowe.

- Coca-Cola rzuca światło na momenty, które nazywamy rozstajem dróg - podkreśla P.J. Pereira dyrektor kreatywny w agencji Pereira & O’Deal, która przygotowała kampanię. - Mamy nadzieję, że przedstawiony przez nas scenariusz zainspiruje nastolatki do rozmów na temat istoty przyjaźni i wzajemnego wsparcia.

Głównym muzycznym tematem towarzyszącym kampanii Coca-Coli jest utwór „Clouds” zespołu One Direction. Członkowie grupy będą się także pojawiali w drukowanych i internetowych reklamach Coca-Coli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana