SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Prawdziwe dziewczyny z Moskwy” reklamują Nike (wideo)

Firma Nike rozpoczęła w Rosji kampanię reklamową pod hasłem „Real girls of Moscow”. Za kreację reklam odpowiada agencja Wieden+Kennedy Amsterdam.

Article

W kwietniu br. dywizja Nike Women rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych reklamową kampanię motywacyjną pod hasłem „Better for it”. Teraz przenosi ją do Rosji.

Przygotowane przez Wieden+Kennedy Amsterdam spoty na rynek rosyjski mają identyczne przesłanie jak te emitowane w USA. Przekonują do tego, że radość z aktywnego uprawiania sportu dają więcej korzyści i szczęścia, niż konkretne sportowe wyzwania.

Spoty w reżyserii Carlosa Serrao pokazywane w Rosji wydają się jednak być bardziej dramatyczne od tych, które emitowano na rynku amerykańskim. Jest więcej ujęć brutalnych, np. ćwiczenia yogi Olgi Markes czy kadr pokazujący jak bokserka Kate Izotova dostaje pięścią w twarz podczas sparingu.

Ponadto pokazywane są reklamy, w których występują zwykłe, rosyjskie dziewczyny. Te działania prowadzone są na Instagramie, na billboardach w Moskwie, obejmują też murale na ulicach rosyjskiej stolicy. Nike chce w ten sposób pokazać rosnący ruch sportowy i sportowego ducha w Rosji oraz kobiety, które lepiej czują się w trampkach niż butach na wysokim obcasie.

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare Rosja, za działania w internecie (m.in. w social media) odpowiada Instinct BBDO Moscow.

  • Więcej informacji:
  • Nike
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Prawdziwe dziewczyny z Moskwy” reklamują Nike (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl