SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” - człowiek-kurczak znów reklamuje KFC (wideo)

Startuje kolejny etap kampanii KFC pod hasłem „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak”, której bohaterem jest fałszywy człowiek-kurczak. Akcję przygotowały agencje McCann Worldgroup i Edelman Polska oraz dom mediowy OMD.

Article

W nowej odsłonie kampanii „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” prezentowane są trzy produkty: Qurrito, Kubełki KFC i KFC Summers. Ten pierwszy, wprowadzony ponownie do oferty na prośbę klientów KFC, jest promowany w reklamie telewizyjnej. Z kolei KFC Summers, napoje bezalkoholowe o smaku Mojito i Pina Colada, są dostępne w menu od czerwca do sierpnia.

Kampania podkreśla wysokie standardy przestrzegane w restauracjach KFC: niemielenie mięsa, ręczne panierowanie oraz używanie wyłącznie krajowych kurczaków dostarczanych co najmniej dwa razy w tygodniu.

W spocie telewizyjnym główną rolę odgrywa człowiek-kurczak, antybohater podszywający się pod prawdziwego przyjaciela, żeby w podstępny sposób przypodobać się klientom KFC. Ci jednak wybierają świeżego i wysokojakościowego kurczaka dostępnego w tych restauracjach.

Człowiek-kurczak występuje w reklamach KFC do lutego br. (obejrzyj poprzednie spoty).

Obecna odsłona akcji od 3 czerwca będzie prowadzona w telewizji, na outdoorze (billboardy) oraz w samych restauracjach KFC (materiały POS).

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann Worldgroup, która odpowiada za realizację działań także w Czechach i na Węgrzech.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a działania public relations prowadzi agencja Edelman Polska.

  • Więcej informacji:
  • KFC
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” - człowiek-kurczak znów reklamuje KFC (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl