SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Premierze iPada towarzyszy gra polskiej firmy

Wraz z premierą iPada na rynek trafiła również pierwsza polska gra dedykowana na to urządzenie - "Warships – Sea on Fire!" produkcji wrocławskiej spółki Tequila Mobile SA.

Tytuł został oficjalnie potwierdzony przez zespół dopuszczający firmy Apple jako jedna ze specjalnie dostosowanych do iPada gier i od chwili startu sprzedaży urządzenia jest dostępna w App Store.
 
"Warships – Sea on Fire" to rozwinięta adaptacja popularnej gry w statki.  Wersja HD gry powstała specjalnie z myślą o dużym ekranie i bogatych multimedialnych możliwościach iPada. Gra charakteryzuje się m.in. różnorodną, pełnoekranową grafiką, dedykowanym dla iPada interfejsem użytkownika oraz trzema różnymi motywami graficznymi wraz ze specjalnie przygotowaną do nich muzyką i efektami dźwiękowymi. Wydawcą gry na App Store została amerykańska firma Oberon Media, jeden z największych na świecie wydawców gier na urządzenia mobilne oraz gier online, znana graczom pod marką ICplay. Cena tytułu to $2.99.

"Warships – Sea on Fire" była już wcześniej międzynarodowym hitem dostępnym w wersji na telefony komórkowe (ponad milion sprzedanych kopii), z powodzeniem dystrybuowanym przez producentów telefonów oraz ponad 100 operatorów telefonii komórkowej na świecie. iPad dołącza zatem do szerokiego grona platform technologicznych wspieranych przez Tequila Mobile. Oprócz iPad i innych sztandarowych produktów Apple takich jak iPhone i iPod Touch, gry Tequila Mobile SA w pełni wspierają ponad 2.000 różnych modeli telefonów działających w takich technologiach jak JAVA, Android,  BlackBerry, BREW czy Windows Mobile.

"Wprowadzając iPad firma Apple tworzy nową kategorię urządzenia, wszystkie możliwe zastosowania tej platformy nie są jeszcze znane, ale jedno jest pewne, będzie ona służyć rozrywce. Gry opanowują każdą dostępną niszę technologiczną, tak stało się  już z czarnobiałymi pierwszymi generacjami telefonów, eksplozja mobilnego gamingu nastąpiła z wprowadzeniem kolorowych wyświetlaczy i coraz bardziej multimedialnych telefonów, gry opanowały także smartphone’y mimo, że oryginalnie ta kategoria urządzeń była dedykowana dla użytkowników biznesowych, tak więc jedno jest pewne - na iPadzie ludzie będą masowo grać" – mówi Wojciech Woziwodzki, Prezes Zarządu, Tequila Mobile SA.
 

Dołącz do dyskusji: Premierze iPada towarzyszy gra polskiej firmy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ziomgrom
ładnie..
odpowiedź
User
W&2
no no! Brawo!!!!!!!!!!
odpowiedź