Premio: loteria z tabletami wsparta kampanią

Ruszyła loteria sieci serwisów samochodowych Premio, w której do wygrania jest 108 tabletów Samsunga. Wspieraną przez działania reklamowe akcję prowadzi agencja Linea Recta Polska.

km
km
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w loterii Premio należy w okresie od 2 do 30 kwietnia br. dokonać jednorazowo zakupu za co najmniej 10 zł brutto i wrzucić prawidłowo wypełniony Kupon do urny znajdującej się w jednym ze 108 punktów serwisowych sieci. Do wygrania jest 108 tabletów Samsung Galaxy Tab 2.

Loterię wspierają działania reklamowe w postaci billboardów, insertów do prasy lokalnej, materiałów wsparcia w punktach sprzedaży i formatów internetowych.

grafika

Za kreację materiałów komunikujących loterię oraz obsługę prawno-organizacyjną wraz z wysyłką nagród odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Linea Recta Polska.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu