SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PremiumBrand 2006

Konsumenci wybrali 63 brandy, którym przyznali Tytuł Marki Wysokiej Reputacji.

W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, 1500 konsumentów, oceniło najlepsze działające w Polsce brandy i 63-em z nich przyznało prestiżowy tytuł Marki Wysokiej reputacji.

Marki, które uzyskały tytuł Marki Wysokiej Reputacji (w porządku alfabetycznym):

  • BPH

  • Braun

  • Carlsberg

  • Castorama

  • Centra

  • Centrum Im. Adama Smitha

  • Citroen

  • Coca-Cola

  • Commercial Union

  • Cyfra+

  • Danone

  • E. Wedel

  • Era

  • Euro RTV AGD

  • Eurobank

  • Fiat

  • Forbes

  • Gazeta Prawna

  • Gazeta Wyborcza

  • Hewlett Packard

  • Heyah

  • Hochland

  • Ikea

  • ING Bank Śląski

  • Jan Niezbędny

  • Knorr

  • Koło

  • Kredyt Bank

  • Lays

  • Leroy Merlin

  • LG

  • Lidl

  • Lot

  • Media Markt

  • Motorola

  • Multibank

  • Nestle

  • Newsweek

  • Nokia

  • Opel

  • Orange

  • Panorama Firm

  • Peugeot

  • PKO BP

  • Plus GSM

  • Poczta Polska

  • Polskie Książki Telefoniczne

  • Polskie Radio

  • Porta Drzwi

  • Radio ZET

  • Renault

  • RMF FM

  • Samsung

  • Simplus

  • Skoda

  • Sony

  • Szkoła Języków Obcych Empik

  • Śnieżka

  • Toyota

  • TVN

  • TVP

  • Tyskie Gronie

  • Volkswagen

  • Warta

  • Winiary

  • Żywiec


„Reputacja jest nierozłącznie związana z marką. Można powiedzieć, że nie ma marki bez reputacji. Jeżeli marka zaczyna tracić reputację prędzej czy później przestanie ona istnieć na rynku. Ranking PremiumBrand wyróżnia marki o najwyższej reputacji, czyli te, które w oczach konsumentów są swego rodzaju creme de la creme, czyli marki które osiągnęły najwyższe stadium zaufania konsumenckiego” – stwierdza Aleksander Krzyżowski Dyrektor Generalny Stowarzyszenia ProMarka.

Wśród kryteriów, które podlegały ocenie znalazły się: zaufanie i lojalność wobec marki, prestiż, dobre imię, popularność i znajomość marki, CSR (Corporate Social Responsibility) oraz tzw. referencje – czyli gotowość do rekomendowana marki innym ludziom.

Badanie na reprezentatywnej próbie 1500 respondentów przeprowadziła firma Millward Brown SMG/KRC, na podstawie metodologii przygotowanej przez firmę Maison Research Consulting.
Badanie prowadzone zostało jest w 8 kategoriach.

Ranking Marek Wysokiej Reputacji oraz brandy, które uzyskały tytuł Marek Najwyższej Reputacji poznamy na Gali finałowej 22 czerwca br.

Dołącz do dyskusji: PremiumBrand 2006

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl