SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prezerwatywa "ze stajni" MTV

Telewizyjny kanał muzyczny MTV atakuje rynek prezerwatyw

Po sukcesie na rynku telewizyjnym MTV rozpoczyna ekspansję na nowy rynek - rynek ... prezerwatyw. Kilka dni temu MTV wraz z niemieckim producentem środków antykoncepcyjnych firmą Condomi rozpoczęła wprowadzanie na niemiecki rynek prezerwatyw pod marką MTV.

Przedstawiciele największej na świecie telewizji muzyczne decyzją swoją uzasadniają w dość zabawny sposób. MTV uważa, że dla wielu młodych ludzi zakup prezerwatyw jest sytuacją dość kłopotliwą, a wprowadzenie prezerwatyw pod marką MTV ma zmniejszyć stres związany z ich nabyciem.

Niewykluczone, że i w Polsce niebawem pojawią się prezerwatywy o kuszącej nazwie MTV.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Prezerwatywa "ze stajni" MTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl