SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Suchański przewodniczącym jury Effie Awards 2020

Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny Żabka Polska, został przewodniczącym tegorocznych obrad jury konkursu Effie Awards.

Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny Żabka PolskaArticle

Suchański pokieruje pracami prawie 150-osobowego zespołu ze wsparciem ośmioro przewodniczących grup jurorskich. Poprowadzi także prace w grupie dziewiątej oceniającej zgłoszenia w kategorii marketing & business solutions.

- Przed nami wyzwanie oceny prac zrealizowanych w ubiegłym roku, czyli w zupełnie innej rzeczywistości niż dzisiejsza.  Chcemy przede wszystkim docenić kampanie skuteczne, dające widoczne wyniki biznesowe. Ostatnio, w trudnym okresie pandemii, na każdym kroku przekonujemy się, że skuteczna komunikacja, trafiająca do odbiorców, jest nieodzownym elementem działalności każdego biznesu. Mamy obecnie do czynienia z zupełnie nową erą komunikacji. W kolejnej edycji konkursu jury będzie miało jeszcze trudniejsze zadanie wyboru tych najlepszych, ponieważ w tych szczególnych warunkach pojawiło się wiele naprawdę kreatywnych i wartościowych realizacji - mówi Tomasz Suchański.

– Komitet Organizacyjny Konkursu od zawsze stawiał na silny, wyrazisty i znaczący głos w branży. W tym roku do zacnego grona Przewodniczących, zaprosiliśmy pana Tomasza Suchańskiego, który reprezentuje niezwykle istotną w obecnej chwili branżę retail. Sektor ten szczególnie mocno intensyfikuje swoje działania, aby przejść przez transformację z korzyścią dla klienta. To daje poczucie dużej ekspertyzy, którą mamy nadzieję wspierać i promować podczas tegorocznych obrad. – podkreśla Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.

Jury Effie Awards 2020

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji.

Oto lista osób, które przewodniczą obradom grup jurorskich w tegorocznej edycji konkursu Effie

Grupa 1 Napoje alkoholowe; Napoje bezalkoholowe; Żywność
Przewodnicząca: Izabela Głodek, CMO, The Coca-Cola Company  
    
Grupa 2 Dobra konsumpcyjne; Leki i suplementy diety; Uroda i pielęgnacja
Przewodniczący: Grzegorz Haraziński, category director CEE, GlaxoSmithKline
    
Grupa 3 Brand Experience; Kultura i rozrywka; Smart budget
Przewodnicząca: Olga Korolec, CMO & group sustainability director, Ringier Axel Springer Polska
    
Grupa 4 Finanse; Ubezpieczenia i inwestycje; Business-to-Business
Przewodnicząca: Katarzyna Jezierska, head of marketing CEE, VISA
    
Grupa 5 Branded Content; Motoryzacja; Usługi
Przewodniczący: Jakub Eichelberger, deputy managing director, DDB
    
Grupa 6 Performance marketing; Retail/ Kanały sprzedaży; Tech Driven
Przewodniczący: Tadeusz Żórawski, global strategy director, Molecular BBDO
    
Grupa 7 Launch/ relaunch; Long Term Marketing Excellence; React & Sustain
Przewodnicząca: Inga Songin, marketing director Poland&EE, Reckitt Benckiser Health

Grupa 8 Positive change: CSR, Edukacja społeczna i pro bono; PR-Led i Employer branding
Przewodniczący: Wojciech Putrzyński, CEO, Change Serviceplan

Effie Awards w 2019: 56 nagród, Grand Prix dla Żywca

Nagrody Effie Awards przyznawane są dla najlepszych kampanii i rozwiązań marketingowych w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe. Konkurs podzielony jest na 24 kategorie - dwanaście dotyczy produktów i usług, dwanaście kolejnych to kategorie specjalne.

W ubiegłym roku Grand Prix Effie Awards otrzymała Grupa Żywiec za kampanię "Chce się Ż" flagowej marki Żywiec. Agencją reklamową roku została VMLY&R Poland, agencją mediową Starcom. Grupa Żywiec dostała także wyróżnienie najbardziej efektywnej firmy 20-lecia, z okazji 20. rocznicy Effie Awards. Tytuły najbardziej efektywnych agencji 20-lecia trafiły do DDB Warszawa i Wavemaker.

W 23 kategoriach wręczono łącznie 6 złotych, 31 srebrnych i 19 brązowych nagród. Prace oceniło 138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery w regionie EMEA.

Organizatorem Effie Awards jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Suchański przewodniczącym jury Effie Awards 2020

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl