Primark rusza na podbój wschodniej Polski. Zainwestuje 25 mln euro

Primark w najbliższych latach otworzy trzy nowe sklepy w Polsce. Powstanie drugi salon w Warszawie i pierwsze salony w Lublinie i Białymstoku, zwiększając łączną liczbę sklepy w naszym kraju do 10. Nowe lokalizacje zaoferują niemal 8 000 mkw. powierzchni handlowej, tworząc nawet 400 nowych miejsc pracy. Inwestycja warta jest 25 mln euro.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Primark rusza na podbój wschodniej Polski. Zainwestuje 25 mln euro
Sklep Primarka w Polsce, fot. Primark

Nowe sklepy powstaną w centrach handlowych Felicity w Lublinie, Atrium Biała w Białymstoku oraz Promenada w Warszawie. Otwarcia zaplanowano na lata finansowe 2025/2026 i 2026/2027.

- Rozwój naszej działalności w regionie Europy Środkowo-Wschodniej nieustannie jest dla nas kluczowym priorytetem, a my nie zamierzamy zwalniać tempa. Polska to dla nas strategiczny rynek, na którym Primark stale poszerza swoją obecność. Zaledwie 4 lata po otwarciu pierwszego sklepu zbudowaliśmy silny biznes z lojalną i rosnącą bazą klientów. Jesteśmy dumni z tego jak ciepło nas przyjęli i stale do nas wracają, podczas gdy my rozwijamy się z roku na rok - mówi Maciej Podwojski, head of Primark CEE.

Primark ma siedem sklepów w Polsce

Primark zadebiutował w Polsce cztery lata temu, otwierając swój pierwszy sklep w Galerii Młociny w Warszawie. Od tego czasu marka otworzyła salony w Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi i Bydgoszczy.

Firma kontynuuje rozwój w Europie Środkowo-Wschodniej, kończąc 2024 rok z 16 sklepami na sześciu rynkach. W 2024 r. minęło pięć lat, odkąd marka zadebiutowała w tym regionie, otwierając pierwszy sklep w Lublanie na Słowenii. Od tego czasu firma zwiększyła swoją obecność w Polsce (7 sklepów), Czechach (3 sklepy), Rumunii (3 sklepy), Słowacji (1 sklep) i na Węgrzech (1 sklep).
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style