Primum PR, Smartlink i Strategis zadbają o promocję szkoleńpracowniczych

Konsorcjum agencji Primum PR, Smartlink i Strategis zrealizujekampanię propagującą program szkoleń pracowniczych Kapitał Ludzki.Firmy zajmą się promocją i public relations projektu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Primum PR, Smartlink i Strategis wygrały przetarg na obsługękampanii wspierającej Program Operacyjny Kapitał Ludzki realizowanyprzez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Projektzaplanowany przez Europejski Fundusz Społeczny na lata 2008-2015umożliwia firmom, zwłaszcza z sektora MSP, dofinansowanie szkoleńoraz studiów podyplomowych dla swoich pracowników.

Wspierającą tę akcję kampanię, która obejmie m.in. seminaria dlabeneficjentów programu, reklamy w prasie i radio oraz rozbudowanedziałania PR, zorganizują wspólnie Primum PR, Smartlink iStrategis. I tak Primum PR zajmie się działaniami public relations,Strategis przygotuje materiały promocyjne, a Smartlink będziekoordynować całość akcji i opracuje treści merytorycznewykorzystywane w tym przedsięwzięciu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów