Problem z brakiem zasięgu w nowej odsłonie kampanii T-Mobile „Bez nonsensów”

Najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej T-Mobile pod hasłem "Bez nonsensów" przypomina o roli, którą szczególnie w obecnej sytuacji, odgrywa niezawodny internet. Działania przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, Mindshare i ARC Worldwide Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tłem najnowszej historii przedstawionej w ramach kampanii "Bez nonsensów" stała się aktualna sytuacja związana ze stanem epidemicznym i ograniczeniami w kontaktach międzyludzkich.

W najnowszym spocie widzimy młodą mamę, która dzwoni do swojego męża, niemogącego towarzyszyć jej w szpitalu, aby pokazać mu ich nowonarodzone dziecko. Niestety, wideorozmowa z każdą chwilą staje się coraz bardziej utrudniona z powodu słabego zasięgu sieci. Mężczyzna pędzi więc do szpitala. Mija po drodze wiele osób, które wykonują swoje obowiązki – prowadzą telekonferencje, spędzają czas wolny w parku, korzystając z internetu. Kiedy nasz bohater dobiega już pod budynek szpitala, próbuje dodzwonić się do żony, ale bezskutecznie.

Spot pokazuje brak zasięgu jako jeden z tytułowych nonsensów, którym czoła stawia T-Mobile.

Akcja prowadzona będzie w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży operatora.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-jestesmy-dla-ciebie-zdalnie-przygotowana-kampania-wideo-koronawirus ##

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"