SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Problemy brytyjskiego rynku e-commerce

Brytyjscy konsumenci są coraz bardziej niezadowoleni z zakupówrobionych w sieci.

Z badania YouGov, przeprowadzonego na zlecenie firmy RightNowTechnologies, wynika, że 19 procent Brytyjczyków kupujących online,zrezygnowało z zakupu na danej stronie, gdyż nie mogli na niejznaleźć określonych informacji na temat produktu albo nie moglizadać pytania - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer.

Badani mieli też problemy ze znalezieniem na stronach sklepówinternetowych informacji na temat kosztów wysyłki i czasudostarczenia danego produktu. Takie trudności skłoniły kolejne 16procent respondentów do zrezygnowania z zakupu.

Według RightNow, aby wykorzystać szybki rozwój rynku e-commerce,firmy na nim działające powinny być odpowiednio zorganizowane iprzede wszystkim nastawione na konsumenta. A to oznacza, że musząklientowi dostarczyć we właściwym miejscu i we właściwym czasietakich informacji, które skłonią go do zakupu.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Problemy brytyjskiego rynku e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl