Procter & Gamble dla Saatchi & Saatchi X

Saatchi & Saatchi X została główną agencją shopper marketingową Procter & Gamble.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Koncern Procter & Gamble zdecydował się na przekazanie gros budżetu swoich działań shopper marketingowych do agencji Saatchi & Saatchi X. „Wierzymy, że decyzja o powierzeniu budżetu w ręce tej agencji, w jeszcze większym stopniu zacieśni naszą współpracę z Grupą Saatchi & Saatchi” – powiedział Alex Tosolini, General Manager, Procter & Gamble CEN. Agencja Saatchi & Saatchi należąca do tej samej grupy co Saatchi & Saatchi X obsługuje marki: Ariel, Head&Shoulders, Pampers, blend-a-med, Olay.

Na mocy umowy, która będzie obowiązywała przez najbliższe 12 miesięcy Saatchi & Saatchi X obsłuży 80 proc. budżetu shopper marketingowego Procter & Gamble Polska. Koncern zdecydował się na powierzenie agencji swoich działań shopper marketingowych po kilkumiesięcznym okresie próbnej współpracy. Saatchi & Saatchi X została oceniona przez Procter & Gamble na podstawie szeregu kryteriów bardzo dobrze ze szczególnym naciskiem na wysoki poziom obsługi projektów shopper marketingowych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały