SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Producent sprzętu AGD wprowadza do Polski nową linię

Współczesne wzornictwo, nowoczesne rozwiązania technologiczne i funkcjonalność - oto cechy nowej linii produktów BEKO

Do końca roku 2005 linia ta wprowadzona zostanie w ponad 100 krajach na całym świecie.

W Polsce produkty z nowej linii dostępne będą w sklepach i sieciach handlowych od lipca 2005.

Wejściu nowej linii BEKO na polski rynek towarzyszyć będą działania marketingowe:
- 6 do 12 tygodniowa kampania reklamowa w telewizji (od września 2005)
- materiały POS eksponowane w sieciach handlowych (m.in. Avans, Neonet, Mars).

Za wszystkie działania reklamowe firmy BEKO S.A. odpowiada agencja TBWA.  Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Media Direction OMD. Kampanię wesprą również działania PR prowadzone przez Agencję Multi Communications.

Dołącz do dyskusji: Producent sprzętu AGD wprowadza do Polski nową linię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl