Produkty Apple najbardziej pożądane przez dzieci pod choinkę

iPhone, MacBook i iPad znalazły się na szczycie tegorocznej listy życzeń do Świętego Mikołaja przygotowanej przez dzieci w wieku 11-12 lat - wynika z badania IQS.

km
km
Udostępnij artykuł:
Produkty Apple najbardziej pożądane przez dzieci pod choinkę
iPhone 7

Poza urządzeniami elektronicznymi firmy Apple na liście prezentowej, którą ułożyły dzieci, znalazły się: konsola do gier, deskorolki, buty sportowe oraz klocki Lego.

Dziecięce TOP10 prezentów pod choinkę:1. iPhone (85,12%)2. MacBook (79,71%)3. iPad (74,72%)4. konsola Xbox One (71,70%)5. deskorolki Fish Skateboards (53,35%)6. adidas Superstar (53,25%)7. Converse (52,92%)8. klocki Lego (52,56%)9. gra Fifa 17 (50,63%)10.pistolety i łuki Nerf (44,14%)

Na iPhone'a, MacBooka i iPada zagłosowało więcej dziewcząt niż chłopców (dziewczynki odpowiednio 86,15%, 80,03% i 76,31%, chłopcy - 84,23%, 79,47% i 73,27%).

Różnic w głosach pomiędzy obojgiem płci jest więcej. Największe wynikają z miejsca w rankingu, jaki zajmuje Converse oraz gra Fifa 17. W dziewczyńskim rankingu gwiazdkowych prezentów buty Converse zajęły 5. pozycję, a gra Fifa 17 - 10. miejsce. Chłopcy zdecydowali dokładnie odwrotnie, umieszczając Fifę 17 na 5 miejscu, a buty Converse na 10. miejscu.

W badaniu zapytano także dzieci, które z produktów/marek znają choćby ze słyszenia. 93% zarówno chłopców, jak i dziewcząt, przyznaje się do znajomości iPhone'a. Taki sam odsetek ankietowanych dzieci zna klocki Lego.

Badanie zostało przeprowadzone przez IQS na zlecenie agencji Generations Family&Young Marketing, w listopadzie 2016 r., metodą CAWI, próba N=300 dzieci w wieku 11-12 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy