SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Profile dla Kompanii Piwowarskiej

Agencja profile jest koordynatorem drugiej edycji inicjatywy społecznej 'Warto być za', organizowanej przez Kompanię Piwowarską SA.

Profile zapewnią obsługę komunikacyjną i doradczą. W ramach umowy profile będą również realizowały działania związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem konkursu grantowego dla organizacji pożytku publicznego. Agencja będzie również odpowiedzialna za koordynację kampanii outdoor i on-line oraz przygotowanie strony internetowej www.warto.eu.

Celem inicjatywy społecznej "Warto być za" jest aktywizacja i wsparcie organizacji pozarządowych w realizacji projektów adresowanych do najbardziej potrzebujących. Głównym elementem kampanii jest konkurs grantowy dla organizacji pożytku publicznego. Jego celem jest wyłonienie i realizacja projektów zmierzających do przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu spowodowanemu ubóstwem. Zwycięskie propozycje otrzymają dofinansowanie o łącznej wartości 1,5 mln PLN, w wysokości do 90% budżetu konkretnego projektu.

W pierwszej edycji konkursu grantowego wzięło udział około 100 organizacji pożytku publicznego z całej Polski. Spośród nadesłanych projektów wyłoniono 9 zwycięskich. Laureatom konkursu dzięki dofinansowaniu udało się m.in. przygotować mieszkania dla usamodzielniających się podopiecznych domu dziecka, uruchomić świetlicę środowiskową dla niepełnosprawnych, czy biuro porad dla osób wykluczonych społecznie.

Partnerami akcji są m.in.: ClearChannel, KPMG, Pentor Research International.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Profile dla Kompanii Piwowarskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl