Nowy program kulinarny w WP „Tradycyjnie pyszne”, prowadzącą Natalia Paździor

Od 13 marca rusza nowy program kulinarny w Telewizji WP „Tradycyjnie pyszne”. Prowadząca będzie Natalia Paździor, znana widzom MasterChef Junior. Produkcja powstaje we współpracy z firmą Wawel.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Nowy program kulinarny w WP „Tradycyjnie pyszne”, prowadzącą Natalia Paździor
Natalia Paździor

Pierwsza seria programu będzie liczyć cztery odcinki, cykl ruszy 13 marca br. o godzinie 9.00 w Telewizji WP, a godzinę później odcinek zostanie wyemitowany na stronie głównej WP.pl. Drugą część serii zaplanowano na jesień br. Program poprowadzi 14-letnia zwyciężczyni 1. edycji programu MasterChef Junior, Natalia Paździor.

Serię realizuje WP brand studio na zlecenie marki Wawel, za dystrybucję i działania reklamowe odpowiada również zespół Wirtualnej Polski. Wcześniej w ramach komercyjnej współpracy ruszył cykl webinarów na zlecenie mBanku.

WP brand studio odpowiada za formaty, w których klienci mają możliwość lokowania marek. W 2019 wyprodukowało w sumie 25 komercyjnych odcinków w ramach różnych serii.

Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. branded content video w WP brand studio podaje, że tego typu kampanie video są realizowane od ponad dwóch.

- Od kreacji, produkcji i emisji, po pełną strategię content marketingową, w której wykorzystujemy wszystkie narzędzia i formaty reklamowe WP. Zauważamy również rosnące zainteresowanie video non-standard - stwierdza Pietrzyk-Zawadzka.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu